Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Від маленької компанії до великої: внутрішній піар

Компанія сама нікуди не рухається. Вона живе, росте і процвітає, коли всі члени команди хочуть цього. Аби компанія могла рухатись у правильному напрямку, потрібна ініціативність і енергійність колективу. Яким чином ми можемо цьому сприяти?

По-перше, постійно нагадуємо, куди ми йдемо. Якщо людині не вказувати напрямок, вона буде відхилятися. Промовляючи в голос цілі, ми підтримуємо заданий і єдино правильний курс.

У BogushTime рекомендаційні засідання і зібрання з персоналом проводяться раз на тиждень та завжди починається з оголошенням, хто ми такі, яка ми компанія, куди ми йдемо, яка наша ціль, які наші принципи, яким чином ми збираємося цього досягати. Це наш корпоративний ритуал.

По-друге, команді треба бачити, що ми йдемо і наближаємося. Для цього їм треба живитися успіхом. І тому дуже важливо, щоб працівники всередині чули про досягнення компанії.

У нашій Студії управління часом, наприклад, є правило, що працівники відділу продажу на відкритому тренінгу зобов’язані підійти до трьох студентів на другий день і запитати, чим корисний був для них цей тренінг. Навіщо це потрібно? Тому що, коли люди на підйомі, вони в захваті, кайфують, щасливі, виливають радість на моїх працелюбів. І команда бачить сенс своєї діяльності. Їм легше доносити до наступних клієнтів переваги наших тренінгів – тут вже починається піар. Але попервах мій колектив виявляв супротив. Вони казали: «Нащо нам це треба?». А потім побачили і почали бігати до мене і казати: «А ви знаєте, там таке сказали!».

Що таке корпоративна уніформа? У нас є брендові футболки. Коли влітку мої працівники самі з власної ініціативи в день відкритого тренінгу одягнули футболки і зустрічали клієнтів у корпоративних футболках, студенти (учасники тренінгу) захоплювались міццю нашої компанії. Це теж корпоративне життя. Чи коли наш водій приїздить в офіс і каже, що від BogushTime, його одразу впізнають та приймають. Подібна комунікація підвищує мотивацію людей і вони починають вірити в те, що вони великі. Всі великі компанії були колись маленькими, але якщо ми хочемо бути великими, треба себе вести як великі компанії. Це теж внутрішній піар.

Ми вирішили, що будемо займатися меценатством. Я просто оголосила свою ідею і нічого більше не сказала. Команда сходила на показ дизайнерки в стилі етно-романтичного гламуру Каті Пшеченко і всі були в захваті, побачили наш брендовий продукт Bogushbook на подіумі. Тижня за два частина моїх працівників поїхала в дитячий будинок. Причому це рішення вони прийняли самостійно, я їм нічого не пропонувала. І Каті вони допомагають відчайдушно, знаючи, що це меценатство і вона нам не платить за це гроші, ми нічого з неї не маємо.

Я прихильник командного духу, а він формується, коли є об’єднана справа. Але кожна команда не повинна об’єднуватись тільки робочим гаслом, адже є інші шляхи – наприклад, корпоративні заходи. Вони завжди доречні, якщо їх ідея проведення доречна. А тепер подивимось, що зараз компанії корпоративні заходи, так би мовити, зажали. Чому? Тому що більшість працівників трактують корпоративний захід як можливість напитись на «шару» – за рахунок компанії. П’янки ніякого престижу компанії не принесуть, а навпаки знесуть імідж компанії на дно. На YouTube завантажили стільки фото і відеозаписів з корпоративів на тему, як працівники вступили в інтимний зв'язок, як вони бігали голі і п’яні, як вони невідомо-де валяються. І очевидно, що компанії до корпоративних івентів ставляться дуже насторожено. Сумніваюсь, що існують в Україні фірми, яким потрібно псувати свій імідж.

Я, як засновник і власник Студії управління часом, дуже добре розумію політику компаній щодо корпоративів, бо сама проти заходів, які зав’язані на алкоголі, але я не заперечую проти корпоративних заходів з іншими ідеями.

Коли нашій компанії виповнився рік, ми влаштували у себе свято з навчальними цілями. Ми провели навчання шляхом декупажу – створення аплікацій з допомогою серветок. І кожен з команди на заході зробив свічку, рамочку для фотографії, горщечки. Це було світле свято, де ми бігали, веселились. Колеги були у захваті, бо отримали користь і вийшли зі свята іншими. Вони хочуть ще розвивальних заходів, а я у свою чергу готова вкладати. Наступного разу хочу запропонувати команді поїхати разом в спа-готель чи провести семінар стиліста.

Яку користь отримують мої працівники від того, що вип’ють дві літри горілки? Тільки шкоду. Я не хочу, щоб моя компанія позиціонувалась на ринку як носій шкоди. Та якось не зовсім етично приносити людям шкоду – це аморально.

Запам’ятався мені корпоративний захід банку «Аваль». Вони проводили Віденський бал. Команда готувалась до балу півроку: навчалась танцям, а на сам бал дотрималась дрес-коду. Це приклад, який мають брати успішні компанії, адже такі вкладення не будуть марними. В команді розвивати естетику і стандарти – це почесна місія кожного роботодавця, зокрема моя.

А якщо б працівники банку просто напились, натанцювались, наїлись, то хіба люди від того стали краще відноситись до фінансових структур? Їхні стосунки переросли у гостро споживацькі. Їм би постійно було б всього замало: «А де наша червона ікра? А де наші рябчики?». Люди, які споживче ставляться до компанії, ніколи її не любитимуть, а відтак питання як корпоративність не існуватиме.

Тому, шановні власники компаній, топ-менеджери, піарники, стимулюйте ваш колектив, хваліть його, рекламуйте серед клієнтів у присутності працівників, пишіть добрі слова у листуванні, знаходьте те, що команда зробила доброго, і витрачайте гроші на корпоративні заходи, які навчають колектив, розвивають і зміцнюють.

Автор: Богуш-Данд Людмила
Компания: BogushTime (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Совершенство, но не перфекционизм, Красноречие, тренинговая компания Елены Почуевой
Константин Галюк на конференции «Алгоритмы успеха», Makers game group, академия игры
Как выбрать репетитора?, TRN.ua
Чем «грозит» компании оптимизация бизнес-процессов?, Группа финансовых решений
ГИД рекрутера, Softengi training center
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».