Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Правила для створення позитивного враження на співрозмовника та як уникнути маніпуляцій

Правила для створення позитивного враження на співрозмовника та як уникнути маніпуляцій

Що робити, аби справити позитивне перше враження? Як зацікавити співбесідника? Як викликати симпатію до себе із першої хвилини розмови?

Що робити, аби справити позитивне перше враження? Як зацікавити співбесідника? Як викликати симпатію до себе із першої хвилини розмови?

Під час бесіди основа ставлення співрозмовника до нас закладається в перші 15 секунд розмови з ним. Спеціалістами помічено: щоб з самого початку знайомства чи бесіди прихилити до себе співрозмовника і пройти через “мінне поле” перших 15 секунд, потрібно дати йому, як мінімум, три психологічних плюси. Щоб успішно завершити розмову, слід також використати правило трьох плюсів. Застосування цього правила призводить до виникнення атракції.

Атракція (від лат. attractio – приваблювати, притягувати) – поняття, яке означає процес виникнення при сприйнятті людини людиною взаємного протягування (тяготіння) людей один до одного, механізм формування дружніх почуттів, симпатій, любові.

Формування прив’язаності виникає в суб’єкта як результат його специфічного відношення, оцінка якого породжує різноманітну гаму почуттів (від неприязні до симпатії і навіть кохання) і проявляється у вигляді особливої соціальної установки на іншу людину.

Звичайно, існує чимало можливих “плюсів”, але про найбільш універсальні та дієві Ви дізнаєтесь на тренінгу “Секрети ефективної комунікації, або як досягнути успіху у спілкуванні” компанії AboutHR. Програму тренінгу можна переглянути тут 

Безумовно, немає людини, яка хоча б раз в житті не стала жертвою маніпуляції у спілкуванні. І ці відчуття незручності, легкої внутрішньої напруги, тривоги, дискомфорту знайомі більшості. Адже вони повідомляли нам про те, що нами хтось маніпулює. Хоча й не завжди. Дуже часто ми навіть не помічали, як наш час, таланти, здібності вміло використовували інші для власної вигоди, прикриваючись при цьому високими мотивами. За таких обставин ми власне, не підозрюючи про маніпулятивні дії співрозмовника, виконували те, чого прагнула інша сторона і чого б за інших умов ми не зробили б. У цьому і криється основна суть маніпуляції.

Маніпуляція у спілкуванні – це особливий вид психологічного впливу на людину, що передбачає прагнення за допомогою спілкування змінити її наміри, сприйняття чи поведінку,що не збігаються з її актуально існуючими бажаннями і мотивами.

Маніпуляція здійснюється шляхом застосування прихованих, насильницьких, експлуатаційних, неетичних, нечесних тактик, в основному - через пошук “слабких місць” жертви, в які можна “вдарити” словесно. Завдяки знанню індивідуальних особливостей (“слабких місць”) співрозмовника маніпулятор використовує спеціальний стимул, який провокує виникнення відповідної реакції (поведінки, зміни позиції, ставлення тощо). І саме ця реакція є бажаною для маніпулятора.

Як же розпізнати маніпулятора і захистити себе? Що потрібно зробити, аби не стати жертвою підступних маніпуляцій інших? Які техніки і прийоми слід використовувати, що знешкодити маніпулятора?

Про це та інше Ви дізнаєтесь на тренінгу “Секрети ефективної комунікації, або як досягнути успіху у спілкуванні”.

Автор: Барна Мирослава
Компания: AboutHR (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Эффективное управление отделом продаж. Отдел продаж своими руками, Национальный, бизнес-центр
Управление продажами, основные тенденции, Национальный, бизнес-центр
Газета «Консультант Кадровика», № 2 (134) 2017, Професійні видання
Зміна роботи працівника: порядок дій та документальне оформлення, Професійні видання
Преимущества бухгалтерского аутсорсинга, Группа финансовых решений
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».