Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Чому немає продажів, клієнтів і т.д? Найбільша помилка початківців підприємців!

Чому немає продажів Сьогодні буде коротка стаття про сумне. Я сьогодні буду лаятися, висловлювати своє нерозуміння і вбивати основного таргана в головах людей, хто починає займатися бізнесом або просто самостійно заробляти, робити якийсь проект.

Загалом буду говорити про основну, помилку підприємців через яку багато хто ставить такі питання: «Я все зробив, а продажів немає» або «Я все зробив, а на сайті немає відвідуваності» і т.д. Прочитайте кожну букву в цій статті і все у вас почне рухатися вгору: відвідуваність, продажі, клієнти, доходи, результати ... 

Ні конкурентним перевагам

Так! Це і є найголовніша помилка і проблема нинішніх підприємців, а особливо початківців. Нижче я розповім ще одну, але поки зупинимося на цій. Я зараз поясню чому.
До мене через Питання-відповіді звертаються абсолютно різні люди і їх кількість з кожним днем зростає. В день я отримую більше сотні питань і практично у всіх, хто скаржиться, є одна проблема - відсутність ПРЯМИХ конкурентних переваг. Я відкритим текстом відповідаю таким людям, що якщо ви не гуру маркетингу, то конкретно у вашій ситуації вам нічого не допоможу, тому що ви ТАКІ ЯК І ВСІ!


Я не можу зрозуміти, звідки у людей так багато ліні в штанях, яка ж..пу тягне вниз? Чому ви все звикли копіювати? Ви люди, блін а не ксерокс! Вибачте за лайку, але мені іноді соромно і прикро за деяких. Начебто люди розумні, цілеспрямовані, але чому Бог то фантазії не нагородив? Або правда лінощі заважають? Чому ви побачили щось, і як мавпочки під гіпнозом біжите копіювати один в один і яро вірити, що все попре. Воно може поперти, але дуже рідко при таких розкладах. Але найчастіше ви залишаєтеся без клієнтів, без продажів і без трафіку на сайті.

Зараз хоч і не так багато конкуренції на різних ринках, але вона все ж є. Ви заходите на ринок, який кимось сформований і хочете відкусити його шматок. Але при цьому ви навіть не спробували ворухнути звивиною і подумати, чим ви відрізняєтеся, чому клієнти повинні піти до вас, а не до того, хто вже на ринку! У будь-якому бою потрібно не тільки махати руками, а й включати голову.

Рішення проблеми

Найголовніше, про що ви повинні подумати ще на стадії ПОЯВИ ідеї, чим я відрізняюся від конкурентів. Тобто як тільки вам в голову прийшла ідея, ви сідаєте за комп'ютер, вибираєте ТОП 10 конкурентів, дивіться, що б ви могли поліпшити, як ви можете виділитися на їх фоні і тільки потім приймаєте рішення, починати такий проект чи ні! Це звучить сумно, тому що деякі проекти ви можете відкинути ще на корені, але я вас запевняю, що це навіть добре, тому що ви не витратите сили і засоби на їх реалізацію в порожню.

Як має все виглядати. Ви повинні написати на папері МІНІМУМ 3 своїх переваги. Але тільки ПРЯМО переваги. І те, що у вас ціна буде нижче на 5 гривень, це не перевага, а приємний бонус, це не пишіть.


Переваги можна шукати:


  • У підвищенні якості надання послуг (ВАЖЛИВО). Але їх потрібно показати ще до того, як у вас куплять перший раз і це оцінять;
  • У корисності вашого продукту, послуги або інформації;
  • У ціні, якщо різниця велика і якість на високому рівні;
  • У безкоштовних бонуси, але в ВАЖЛИВИХ, а не подарунок у вигляді дрібнички;
  • У професіоналізмі (зараз мало професіоналів);
  • В асортименті, але в значній відмінності, а не на 5-10 позицій;


У ексклюзивності пропозиції. Що реально людина отримає тільки у вас. Може ви робите щось самі або є офіційним дистриб'ютором якихось товарів, яких ні в кого немає і т.д .;
В особистісних якостях (більше для сфери послуг). З вами, як з людиною може бути просто приємно мати справу. Цей пункт важко пояснити, але постарайтеся зрозуміти.
Це перше, що спадає на думку!


Далі ви повинні показати 5 своїх основних конкурентів свому знайомому або друга (краще кільком), і показати результати обмірковування свого проекту. І коли перед ними будуть 6 картинок (грубо кажучи), то ваш друг повинен тицьнути пальцем, до кого б він звернувся. А щоб він тицьнув пальцем в вас, йому потрібно відразу побачити ваші переваги.


І тільки, коли ви зробите це, можете переходити до подальшого обмірковування ідеї і її реалізації.


У своєму брифі для розробки сайтів, я додав пункт «Назвіть мінімум 5 своїх конкурентних переваг». І що ви думаєте? Заповнених брифів стало приходити в відповідь в 2 рази менше)) А в тих, що приходять, ці пункти порожні або написана повна маячня. Дай Бог, щоб люди схопилися за голову і знайшли в собі і в своєму бізнесі ці переваги.


Ось коли ви знайдете дійсно явні переваги, то у вас і реклама почне працювати, і продажу підуть і клієнти, і гроші і все на світі.


Ось як роблю Я


Я завжди починаю обдумування нового сайту або нового проекту з продажу товарів або надання послуг з визначення переваг. Ех, зняти б мене на камеру, коли я це роблю)) Я, як скажений ходжу по квартирі, розмахую руками і з мене просто сипляться ідеї. Чи не тому що я такий ось геній. НІ. А тому що я реально хочу зробити КРУТО! Я хочу зробити так, як ще ніхто не робив. Я хочу, щоб мої читачі, клієнти або покупці сказали ВАУ! Я теж краду ідеї, але я переробляю їх на стільки, що виходить практично не схожий на аналог продукт, від якого як мінімум Я отримую задоволення! Бажаю і вам робити так;)


А як же схеми заробітку?


Все вищесказане можна порівняти з різними схемами заробітку, які ви можете зустрічати на різних сайтах в платних і безкоштовних форматах. Схема по своїй суті це чіткі покрокові дії, за результатами яких ви досягаєте певних результатів. Але будь-яка схема перестає працювати, коли їй починають користуватися багато людей. Тому що ринку для всіх мавпочок, які роблять під копірку не вистачить! Потрібно далі вже експериментувати, відходити від схеми, вигадувати, фантазувати і т.д. Тому повторити один в один і отримати позитивний результат можуть тільки ті, хто перший встав!


Висновок


Ось і підійшли до кінця мої міркування. На закінчення хочу сказати, що в житті абсолютно однакових людей не буває і ваші друзі з вами тому що ВИ такий або така. Вони вас люблять і цінують за те, що ви не такі як всі і кожен з них любить по різному, тому що вони теж різні. Так ось і в бізнесі ваші клієнти з вами тому що ви їх чимось зачепили, бо ви не такі як всі. А якщо ви звичайні, однакові з кимось, то до вас навряд чи хтось потягнеться. Тому якщо ви хочете стати не таким як усі пропоную стати учасником нового бізнес проекту «Старт бізнесу з нуля»

Тому я бажаю не тільки вам, але і вашому майбутньому і теперішньому бізнесі бути різними і за своїм цікавими. Намагайтеся робити на стільки круто, щоб аж самому відчути весь кайф і відчути гордість за те, що це зробили саме ВИ.

Автор: Ковтало Олег Богданович
Компания: Ковтало Олег, ЧП (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Приглашаем на серию бесплатных семинаров о возможностях ERP системы Microsoft Dynamics в области бухгалтерского и налогового учета согласно ПСБУ 06-09 июня 2017 года, Smart business
Про особливості нарахування ЄСВ на суму допомоги по тимчасовій непрацездатності, Професійні видання
Приватна практика лікаря - нові можливості, нові перспективи, Украинская академия биологической медицины, частное учебное учреждение
Начите частную практика врача с УЗ УАБМ, Украинская академия биологической медицины, частное учебное учреждение
Ролевые игры в профессиональном обучении.Часть 1, КАППП (Киевская ассоциация практикующих психологов и психотерапевтов)
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».