3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо

3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо

Конкретні приклади, що робити для ваших гарантованих перших і повторних продажів та створення довіри в покупців.

Нашуміла книга Чалдіні у далекому 1984 році популярно розказала всім нам, чому ми робимо ті чи інші вчинки.

 

А головне, чому ми купляємо те, що нам зовсім не потрібно.

Мене веселить, як з нею носяться деякі люди і цитують на кожному кроці. Бачили таких? А може ви такі?

В місті Ріо-де-Жанейро я не встояла перед гарячим бразильським мачо, хоча трималася з останніх сил. Цікаво, чи чув він про Чалдіні?

Більше того, не встояв і мій чоловік! А я ще про це взяла і написала!

Під пекучим бразильським сонцем в гріх впадають навіть самі порядні львівські пані і пани.

Так, Бразилія – це рай для сексменщин. В них там навіть шлюби узаконені.

А-а-а! Знаю, про що подумали ви!

Та ми впали в гріх марнотрацтва!

Чому ми купили те, що нам було зовсім не потрібно і коштувало набагато дорожче, ніж в інших місцях?

Я детально описала 3 причини, які гарантовано збільшать ваші перші та повторні продажі.

 

Рецепт успіху від м’язистого мачо. Купила навіть я!

Читайте і застосовуйте! http://www.kalabukha.com.ua/3-prychyny-chomu-ya-ne-vstoyala-pered-brazylskym-macho/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами