3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо
Конкретні приклади, що робити для ваших гарантованих перших і повторних продажів та створення довіри в покупців.
Нашуміла книга Чалдіні у далекому 1984 році популярно розказала всім нам, чому ми робимо ті чи інші вчинки.
А головне, чому ми купляємо те, що нам зовсім не потрібно.
Мене веселить, як з нею носяться деякі люди і цитують на кожному кроці. Бачили таких? А може ви такі?
В місті Ріо-де-Жанейро я не встояла перед гарячим бразильським мачо, хоча трималася з останніх сил. Цікаво, чи чув він про Чалдіні?
Більше того, не встояв і мій чоловік! А я ще про це взяла і написала!
Під пекучим бразильським сонцем в гріх впадають навіть самі порядні львівські пані і пани.
Так, Бразилія – це рай для сексменщин. В них там навіть шлюби узаконені.
А-а-а! Знаю, про що подумали ви!
Та ми впали в гріх марнотрацтва!
Чому ми купили те, що нам було зовсім не потрібно і коштувало набагато дорожче, ніж в інших місцях?
Я детально описала 3 причини, які гарантовано збільшать ваші перші та повторні продажі.
Рецепт успіху від м’язистого мачо. Купила навіть я!
Читайте і застосовуйте! http://www.kalabukha.com.ua/3-prychyny-chomu-ya-ne-vstoyala-pered-brazylskym-macho/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами