Корпоративна репутація - як створювати, захищати і чим міряти
Запрошуємо PR-фахівців доєднатися до інтерактивного майстер-класу, присвяченого питанням корпоративної репутації, що відбудеться 29 жовтня в kmbs.
Подія буде цікавою для спеціалістів у сфері PR та маркетингу, керівникам та менеджерам комунікаційних департаментів, а також управлінцям, що прагнуть оволодіти навичками дієвих комунікацій.
Питання до обговорення:
- Навіщо компанії репутація і чи може вона приносити/економити гроші?
- Хто створює і хто руйнує корпоративну репутацію?
- Специфіка українського медіа-поля та його вплив на сприйняття бізнесу.
- Роль ЗМІ, співробітників, клієнтів, партнерів та інвесторів для репутації компанії.
- Як вимірювати репутацію і чи потрібно це робити?
Всі питання спікер події, Марина Стародубська, буде розглядати на прикладах української та релевантної зарубіжної практики.
Крім того, для учасників є особлива опція: можливість заздалегідь відправити спікеру питання, відповіді на які було б цікаво отримати на майстер-класі.
Інформація про спікера:
Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії TLFRD Ukraine (колишня " Михайлов і Партнери. Україна). Науковий керівник і викладач програми kmbs "Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу", викладач курсів "Корпоративна соціальна відповідальність" та "Управління репутацією" для МВА-програм Києво- Могилянської Бізнес- Школи. Автор і викладач більше 80 тренінгових програм для топ-менеджменту та фахівців українських та міжнародних компаній.
Дата і час проведення: 29 жовтня, вівторок, 18.00 - 20.00.
Умови участі: за обов’язковою реєстрацією.
Для реєстрації необхідно заповнити on-line форму та дочекатися підтверждення від менеджера.
В разі виникнення питань - будь ласка, звертайтеся до Марії Волкової: [044] 490 6635, [063] 168 6372.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини