Нацдержслужба уточнила порядок розгляду звернень громадян

Звернення до Нацдержслужбі може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне), а також може бути усним чи письмовим.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина і викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути вказано електронну адресу, на яку заявнику можна надіслати відповідь, або відомості про інші способи зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при відправленні електронного звернення не потрібно.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше ніж через 10 днів з дня надходження.

Щодо кожного звернення не пізніше ніж у 5-денний термін має бути прийняте одне з таких рішень:

  • взяти до розгляду;
  • передати на вирішення в установи, організації, що належать до сфери управління Нацдержслужби;
  • направити за належністю до іншого органу державної влади, якщо питання, порушені у зверненні, не входять до компетенції Нацдержслужби, про що одночасно повідомити заявника;
  • залишити без розгляду за наявності законних підстав.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 календарних днів з дня їх отримання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини