Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Нацдержслужба уточнила порядок розгляду звернень громадян

04.02.2016

Звернення до Нацдержслужбі може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне), а також може бути усним чи письмовим.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина і викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути вказано електронну адресу, на яку заявнику можна надіслати відповідь, або відомості про інші способи зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при відправленні електронного звернення не потрібно.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше ніж через 10 днів з дня надходження.

Щодо кожного звернення не пізніше ніж у 5-денний термін має бути прийняте одне з таких рішень:

  • взяти до розгляду;
  • передати на вирішення в установи, організації, що належать до сфери управління Нацдержслужби;
  • направити за належністю до іншого органу державної влади, якщо питання, порушені у зверненні, не входять до компетенції Нацдержслужби, про що одночасно повідомити заявника;
  • залишити без розгляду за наявності законних підстав.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 календарних днів з дня їх отримання.

Компания: Profosvita (все новости компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Бережливый (LEAN) менеджмент и Kaizen на доступном языке, 21.07.2017, Школа административного управления Зиминой, консалтинговый центр
Управляйте финансами компании эффективно!, 21.07.2017, Школа административного управления Зиминой, консалтинговый центр
Учимся работать с метафорическими картами, согласно этике и с наибольшей эффективностью!, 21.07.2017, Школа семейной грамотности, психологический клуб
Все главные процессы управления - в программе "Бизнес-процессы: описание, анализ, оптимизация, внедрение". Не пропустите!, 21.07.2017, Технологии роста
Корпоративное обучение от компьютерной академии Шаг, 21.07.2017, Шаг, комп'ютерна академія (киевский филиал)
Перейти к списку всех новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».