Визначено порядок отримання допомоги в разі загибелі або втрати працездатності поліцейського

Висновок про призначення одноразової грошової допомоги готується в 10-денний термін.

МВС наказом від 11 січня 2016 року № 4 затвердив Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або втрати працездатності поліцейського.

Днем виникнення права на отримання одноразової грошової допомоги є:

  • у разі загибелі (смерті) поліцейського — дата смерті, зазначена в свідоцтві про смерть;
  • у разі встановлення поліцейському інвалідності або ступеня втрати працездатності без встановлення інвалідності — дата встановлення втрати працездатності, зазначена в довідці медико-соціальної експертної комісії.

Формування пакету документів для призначення і виплати одноразової грошової допомоги у поліції здійснюється фінансовими підрозділами у взаємодії з підрозділами кадрового забезпечення, службами держнагляду за охороною праці та фахівцями військово-лікарської комісії.

Посадові особи поліції в межах своїх повноважень повинні сприяти особам, які мають право на призначення та отримання одноразової грошової допомоги в отриманні та оформленні ними документів, необхідних для своєчасного прийняття рішення про призначення і виплати зазначеної допомоги.

Для виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) поліцейського за останнім місцем проходження служби подаються такі документи:

  • особами, які мають право на цю виплату, подається заява кожного повнолітнього одержувача, а в разі наявності неповнолітніх дітей — іншого з батьків, опікунів або піклувальників цих дітей про виплату грошової допомоги;
  • кадровим підрозділом надається витяг з наказу про виключення загиблого поліцейського зі списків особового складу;
  • витяг з особової справи про склад сім'ї загиблого поліцейського.

До заяви додаються копії, які звіряються з оригіналом документа:

  1. акта розслідування нещасного випадку та акта, що свідчить про причини та обставини загибелі (смерті) поліцейського;
  2. постанови відповідної військово-лікарської комісії про визначення причинного зв'язку поранення, що спричинило смерть поліцейського;
  3. свідоцтва про смерть поліцейського;
  4. свідоцтва про народження поліцейського — для виплати допомоги батькам загиблого;
  5. свідоцтва про шлюб — для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
  6. сторінок паспортів повнолітніх членів сім'ї, батьків і утриманців загиблого з даними про ПІБ і місце реєстрації;
  7. свідоцтва про народження дитини — для виплати грошової допомоги дітям;
  8. документів членів сім'ї, батьків і утриманців загиблого (померлого), що підтверджують реєстрацію в Держреєстрі фізосіб — платників податків (сторінки паспорта громадянина України — для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
  9. рішення районної, районної у містах Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчого органу міської, районної у місті, сільської, селищної ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки чи піклування над дітьми поліцейського);
  10. рішення суду, нотаріально засвідчена угода або довідка органу місцевого самоврядування — для підтвердження факту перебування заявника на утриманні загиблого (надають особи, які не були членами сім'ї загиблого (померлого) або перебували на його утриманні).

Фінансові підрозділи в 10-денний термін з дня реєстрації документів готують висновок про призначення одноразової грошової допомоги.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини