«Школа управління продажем». Проривна програма з продажів в kmbs

«Школа управління продажем». Проривна програма з продажів в kmbs

4 жовтня 2012 в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs] стартує новий набір на авторську програму Михайла Винницького «Школа управління продажем».

4 жовтня 2012 в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs] стартує новий набір на авторську програму Михайла Винницького «Школа управління продажем».

Програму створено для керівників напрямів продажу та маркетингу, регіональних та key account менеджерів, генеральних та комерційних директорів, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу.

Сучасні тенденції та інструменти ефективного управління продажем, тактичні елементи успішного управління відносинами, організація відділу роботи з ключовими клієнтами, прогнозування продажів - лише неповний перелік знань, якими оволодіють учасники під час двох триденних модулів програми.

Програму сформовано з метою:

  • дати розуміння як вибір бізнес стратегії компанії впливає на стратегію продажу і як створити культуру продажу, яка відповідає цілям компанії;
  • опрацювати найсучасніші підходи до стратегічного управління продажем;
  • розглянути підходи до організації процесу продажів на В2В та В2С ринках, різні моделі мотивації персоналу відділу продажу та його організаційну структуру;
  • надати учасникам знання про тонкощі розбудови партнерських стосунків з різними типами клієнтів.

Вже кілька років поспіль kmbs проводить дану програму, яка користується великою популярністю серед учасників, та завжди отримує високі оцінки за практичність курсу та натхнення до дій.

Автор та викладач програми, Михайло Винницький  - викладач kmbs з напрямів «Управління продажем», «Підприємництво», «Філософія бізнесу». Працював 7 років віце-президентом з продажу та маркетингу компанії Lava Computer Mfg Inc. у Торонто. Під його керівництвом компанія суттєво зросла та поширила свою діяльність по всій Північній Америці, Західній Європі, Південно-Східній Азії та Австралії. Зараз Михайло займає посаду Директора Докторської школи НАУКМА де, крім викладацької діяльності на кафедрі соціології та в бізнес школі, він курує проект перетворення традиційної української аспірантури в європейську докторантуру за зразком Ph.D.Останні 5 років Михайло також консультує провідні українські компанії з питань управління продажем. Серед його клієнтів такі компанії, як «Автек», «Аsbis», «КЗЕСУ», «Євроіндекс», «Росава», «Плазматек», ПриватБанк, Дельта-Банк, Siemens, AXA, SI BIS LLC та інші.  

Тож, якщо Ви прагнете підвищити ефективність продажів у Вашій компанії – чекаємо Вас серед учасників програми «Школа управління продажем»

З будь-яких питань по програмі «Школа управління продажем» звертайтесь до Тимура Демчука: +38 [044] 490 6635, [відкрити контакти][email protected]

 


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини