kmbs-дайджест: чим жила школа у жовтні

kmbs-дайджест: чим жила школа у жовтні

Довгоочікуваний старт MBA-програм, дослідження Ізраїльського прориву й величі Китаю - ось далеко не повний перелік гучних подій kmbs у жовтні. Найцікавіші подробиці - у щомісячному дайджесті школи.

MBA Grand Opening

До старту MBA-програм школа готувалася цілий рік. Віднині спільнота kmbs налічує на 65 людей більше, і ми щиро радіємо з цього приводу. 

Окрім традиційного знайомства зі своєю групою, школою та Києво-Могилянською академією, ми вирішили одразу інтегрувати нових учасників у нашу логіку навчання. Тож присвятили кожен з трьох днів першого модулю розкриттю філософії kmbs: “Change yourself. Сhange the company. Сhange the world”. Ця наскрізна ідея ілюструє шлях через проривний розвиток та зміни в собі до якісних змін у своїх компаніях, в країні та світі в цілому. 

Запрошеними спікерами головних подій відкриття стали члени спільноти kmbs, які ділилися своїм досвідом. А про філософію та цінності школи розповів Володимир Моренець, віце-президент Києво-Могилянської академії.

Більше – у детальному репортажі з MBA Grand Opening-2012.   


Відкриття Китаю

Тим часом учасники Executive MBA-20 повернулися з міжнародного навчального модулю до Китаю, де цілий тиждень вивчали особливості ведення бізнесу в цій країні. Вони відвідали топові китайські компанії та занурилися у політичний, економічний, соціальний та культурний контексти країни. 

До вашої уваги - щоденник ідей Едуарда Мальцева, керівника програми Executive MBA.  


Фінансовий марафон

Жовтневий модуль групи MBL-3 пройшов на одному диханні. Окрім навчальних курсів Ярослави Лоянич та Бориса Адамовського, учасники з головою поринули у гру “Фінансовий геній”. Вона дуже наочно демонструє, що не усі теоретичні фінансові моделі обов’язково спрацьовують на практиці. П’ять команд, два дні запеклої боротьби - і ми маємо переможців, чия фінансова стратегія вивела їх у лідери марафону! Вітаємо Анну Християнович, Олега Савина, Тараса Бойчука та Олег Хому! 


Богдан Гаврилишин – про швейцарський контекст

Учасники Presidents’ MBA-7 та Жоао Перевіана закінчили курс “Бізнес-моделі для стартапів” – перейшовши до фаз розробки та виведення нового продукту на ринок. Також на цьому модулі Євген Пенцак розповідав про психологічні пастки грошей. Та найбільш жвава дискусія відбулася під час спілкування групи з політологом Олексієм Гаранем. Тема політики, ідеологій та виборів не могла залишити байдужими власників бізнесів.

Наразі Presidents’ MBA-7 активно готується до виїзного навчальному туру до Швейцарії. Учасники зустрілись з видатним економістом та “громадянином світу” Богданом Гаврилишиним. 


Дослідження фінансових глибин

А ось група MBF-3 цього модулю працювала з Рональдом Хайсманом, який є професором фінансів в Erasmus School of Economics та Роттердамській школі менеджменту RSM (Нідерланди). Протягом двох днів Рональд розповідав про фінансову економетрику, ризик-менеджмент та деривативи. Запрошеним спікером модулю був також Владислав Каськів - голова Держагенства з управління інвестиціями та управління національними проектами. 


Управлінська логіка в HR

На початку жовтня школа зібрала HR-менеджерів на cвою щорічну подію - HR-день в kmbs. Модерувала дискусію Ярослава Лоянич, а запрошеним спікером стала Наталія Єремєєва, засновник і керівник компанії “СтеклоПЛАСТ”, учасниця програми Presidents’ MBA. Гості події вирішували практичний управлінський кейс на прикладі компанії Наталії Єремєєвой. Це дало їм можливість заглибитись в HR-логіку компанії та подивитись на організацію як на цілісний бізнес-організм. 


Що важливіше при виборі постачальника?

Також у нас відбувся бізнес-ринг на тему “Виробництво під замовлення: Терміни vs Ціна”. За яким принципом відбувається вибір постачальника? Які критерії висувають замовники, організовуючи тендер? І що все ж таки важливіше для закупника - швидкі терміни виконання замовлення або низька ціна? На ці питання відповідали експерти бізнес-рингу, серед яких були Володимир Харченко (генеральний директор “Дніпроважмаш” та “Словважмаш”) і Сергій Середюк (виконавчий директор “Мідленд Кепітал Менеджмент”, акціонер підприємств “Запоріжсталь”, “Запоріжвогнетрив”).

 

Класична музика: секрети успіху для бізнесу

В рамках стратегічного партнерства kmbs та компанії "Київстар" 3 жовтня відбулася надихаюча інтелекуальна подія для VIP-клієнтів "КиївстарУ" на тему “Диригент симфонічного оркестру як метафора стратегічного лідерства”. 

Це одна з трьох програм нового авторського проекту заступника декана з розвитку міжнародних зв’язків Любомири Бурлачук, створеного для топів та власників компаній, які відчули необхідність виходу за межі звичної бізнес-освіти в інші смислові та ціннісні поля.

 

Alumni-спільнота kmbs 

Окрім відвідин Китаю цього місяця, ми ще й побували в Ізраїлі!Бізнес-тур випускників kmbs відбувся в рамках щорічних досліджень країн, які зробили яскраві прориви. Ізраїль був обраний за двома основними критеріями: потужна національна ідея і швидкий економічний розвиток країни протягом останніх 20 років. Протягом чотирьох днів випускники шукали відповіді на два ключові питання: які глибинні причини ізраїльського феномену? як досвід Ізраїлю можна використати персонально для себе, для свого бізнесу і для своєї країни?   


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини