Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренінг

Управління людьми - їх лояльністю, працездатністю та мотивацією

Организатор:
EQ Impact (Икью Импакт)
Продолжительность: 8 часов
Тренеры:
Зайченко Ольга Зайченко Ольга

Целевая аудитория

Прогресивна ланка малого та середнього бізнесу. налаштована опанувати та впровадити кращу європейську та світову управлінську практику у власні реалії

Цель мероприятия

Надати комплексне уявлення про управлінську поведінку, яка обертається лояльністю та високою самовіддачею без шкоди працездатності і додаткових витрат на фінансову винагороду, а також підкріпити їх відповідними інструментами

Программа

Тривалість: 8 год

Після тренінгу учасник знатиме:

  • Як оцінюється діяльність персоналу.
  • Як залучити та мотивувати персонал. Які є форми та види управлінського впливу.
  • Що таке організаційна (корпоративна) культура.
  • Що таке наставництво та його форми залежно від стадії готовності працівника.

Після тренінгу учасник розумітиме достатньо, щоб застосовувати:

  • Правила обміну зворотнім зв’язком та структуру оціночного інтерв’ю.
  • Визначення мети та видів питань оціночного інтерв’ю з врахуванням з рівнем результату працівника.
  • Впливу на мотиваційний клімат в колективі.
  • Принципи застосування різних форм та видів винагороди та заохочення

 

MSc з маркетингового менеджменту, диплом викладача економіки

 

засновник EQ Impact, директор, методист, бізнес-тренер, коуч, консультант

https://www.youtube.com/watch?v=g8FBXNVLtLo

 

Лідерство керівника – джерело якості персоналу

Зв'язок лідерства керівника та якості персоналу. Поведінка у праці та результати роботи – як «знаю, можу, хочу» перетворюються на «роблю» чи «не роблю». Поняття «мотив», «стимул», «мотивація», «стимулювання», «активація», «демотивація», «регулятори мотивації», «фактори мотивації». Що з того впливає на злагодженість та ефективність, залученість.

Корпоративна культура  як чинник успішної реалізації стратегії. Складові корпоративної культури. Рівні організаційної поведінки та культури – індивідуальний, груповий, міжгруповий, надгруповий (загально організаційний). Стан поведінки та культури організації як джерело демотиваторів двох типів. Стан суспільства як джерело третього типу демотиваторів.

Здатність керівника-лідера прибирати з клімату власного підрозділу демотиватори усіх трьох типів. Збори та індивідуальні розмови з підлеглими: цілі, види, час.

Базові засади оцінки діяльності персоналу

Оцінка персоналу: важливість, правила та типові помилки. Оцінка діяльності персоналу як основа руху персоналу – предмет (що саме оцінювати), момент (коли оцінювати), інструменти (яким чином) та висновки (задля яких управлінських рішень). Взаємозв’язок оцінки з контролем, зворотнім зв’язком, корекцією, заохоченням.

Аналіз даних підсумкового контролю як фактаж для оцінки роботи підлеглих за період. Оціночне інтерв’ю як форма зворотного зв’язку за період водночас з постановкою задач на наступний період.

Збалансований максимум залученості та задоволеності персоналу як критерій ефективності системи мотивації

Від технологій ХХ століття – стимулювання – до технологій ХХІ століття - залученості. Відмінності зовнішньої та внутрішньої мотивації. Залучення через внутрішню мотивацію. Гальмівні та спонукальні емоції під впливом дій керівника-лідера.

Працездатність та продуктивність праці під впливом факторів демотивації та зносу ресурсів працівників. Авторські формули працездатності та продуктивності праці для побудови сучасної системи регуляції мотивації.

Чому навіть в ідеальних системах регуляції мотивації виникає потреба в системі компенсацій? Інтенсивність зносу. Поняття розтяжки та виклику у задачі. Інструменти зниження трьох видів зносу робочої сили та мінімізації моментів виникнення стресів. Система компенсацій та стиль управління як інструменти позитивної активації – найбільш екологічної стосовно працездатності виконавця.

Технології та навички наставника в роботі керівника-лідера

Філософія наставництва та ключове розуміння наставника. Різні стадії розвитку новачка – різні моделі наставництва (менторинг, коучинг, корекція, канцелінг/дорадництво).

Центральні навички наставника на всіх стадіях розвитку новачка: усунення драм спілкування (самовиразу, слухання, розуміння, дії, зворотнього зв’язку) у процесі наставництва. Як, про що, задля чого розмірковувати, спостерігати, запитувати, розповідати. Записи наставника та новачка.

Спільні проекти, участь у зборах по вирішенню проблем – на дорадчій стадії наставництва.

Корпоративна культура. Причетність до Величного

Яке воно Величне? Місія та цінності компанії, підрозділів, працівників.

Причетність («поведінка в бренді») – у чому полягає. Раціональний внесок в підсумковий результат роботи та сприйняття, інтерпретація. Залученість. Відповідність.

Конструктивний обмін зворотнім зв’язком по горизонталі та вертикалі організації задля підтримання причетності.

Дополнительная информация

Після тренінгу учасник знатиме:

  • Як оцінюється діяльність персоналу.
  • Як залучити та мотивувати персонал. Які є форми та види управлінського впливу.
  • Що таке організаційна (корпоративна) культура.
  • Що таке наставництво та його форми залежно від стадії готовності працівника.

Після тренінгу учасник розумітиме достатньо, щоб застосовувати:

  • Правила обміну зворотнім зв’язком та структуру оціночного інтерв’ю.
  • Визначення мети та видів питань оціночного інтерв’ю з врахуванням з рівнем результату працівника.
  • Впливу на мотиваційний клімат в колективі.
  • Принципи застосування різних форм та видів винагороди та заохочення
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Елена Ткачук, клиент-менеджер
Телефон:
(067) 323-34-20 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Менеджмент, управление компанией, Психология, НЛП, Управление персоналом, HR
Горячие тренинги
тренинг
тренинг
тренинг
семинар
ТОП-5 бизнес стратегий Тони Роббинса,
Good will, агентство образовательных путешествий
курс
Менеджмент взаємин,
SPE, школа розвитку, 5800 грн
Партнеры сайта
31 тренинг, 1 тренер, 2 новости, 10 статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».