Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua
тренінг

Синергія продажу та сервісу – ключові установки та навички для комерційного успіху

Организатор:
EQ Impact (Икью Импакт)
Продолжительность: 8 часов
Тренеры:
Зайченко Ольга Зайченко Ольга

Целевая аудитория

ЦА1: Перші особи малих та середніх операторів ринків послуг разом з командами функційних керівників (продажу, маркетингу, персоналу).

ЦА2: Відділи продажу та обслуговування великих сервісних бізнесів (повним складом)

Цель мероприятия

Сприяти поєднанню процесів продажу та обслуговування таким чином, щоб отримувати синергію у вигляді економії витрат на залучення та утримання клієнтів на фоні збільшення асортименту та якості сервісів.

Программа

«Клієнт у центрі уваги» – який реальний сенс того?

Чому «битва за лояльність» прийшла на зміну «битві за кишеню покупця» - чим так важлива лояльність кола клієнтів для будь-якого бізнесу, і особливо для сервісної компанії. Характеристики «клієнта мрії» - і дії «передової», які перетворюють звичайних клієнтів на омріяних.

Що купляють насправді? Чому продовжують купувати? Модель задоволеності, рівні конкуренції – та вимоги до взаємодії «передової» з клієнтом та між собою, «сервісна оболонка» як елемент будь-якого сучасного продукту, в т.ч. послуги. Портрет «продавця мрії» з часткою сервісу на кожному з рівнів та етапів взаємодії. Розподіл відповідальності за задоволеність та лояльність клієнтів між колегами з виробничих, торгівельних, сервісних команд.

Професійні установки «передової» сервісних компаній

Що наші установки несуть нам у відповідь (на прикладі діалогів).

Корені установок – стан «3 В» продавця, які ґрунтуються на знанні та розумінні ОПЦ-аналізу послуги, компанії та себе. Перший продаж – собі.

Професійні знання «передової» сервісних компаній

Традиційний продаж VS Сучасний, з Ви-концепцією. Базові поняття сучасного продажу.

Особливості послуги як товару та відповідно – її продажу. Межі, де ще не почалась послуга, а вже існує сервісна оболонка – відмінність навичок обслуговування та надання послуги. Моменти істини: коли відбувається продаж/купівля, визнання клієнтом послуги цінністю.

 «Айсберг» поведінки як такої та поведінки покупця послуги. Особливості поведінки клієнтів-організацій: тривалість прийняття рішень, фактори, «бюро закупівель». Поєднання ролей «продавець» та «консультант» в роботі торгівельного представника, так само як оператора чи адміністратора, сервісної компанії. Сервіс очима клієнтів - типові очікування та можливості їх досягнення і перевершення.

Ключові навички продажу, що сприяють сервісності

Планування циклу взаємодії, процесу та кроків продажу згідно знання про коло клієнтів як спільноту та відомостей про конкретного клієнта, історії взаємин, результатів аналізу кола конкурентів та власних можливостей і пропозиції компанії. Організація часу польового персоналу з врахуванням категоризації та таргетування кола клієнтів. Чіткі цілі на кожен з етапів взаємодії та крок продажу за кожним клієнтом. Підготовка кожного контакту – інформаційно, психологічно, документально-візуально.

Дополнительная информация

Після тренінгу учасник знатиме:

  • Цінність лояльності клієнта ґрунтована на тому, що продаж послуги – це повторні продажі (продовжувати продавати), а не разова купівля (один раз продано).
  • Модель лояльності - емоційні та раціональні складники.
  • Які установки та навички дозволяють оточити себе «клієнтами мрії». 

розумітиме достатньо, щоб застосовувати:

  • ОПЦ-аналіз та ЦПО-виклад
  • Врахування соціального стилю клієнта при взаємодії
  • 3В продавця
  • Ви-комунікація для керування увагою
  • "Погладжування" для атмосфери довіри та безпеки
  • Емпатичне слухання для переконання
Контактная информация
Компания: Контактное лицо:
Елена Ткачук, клиент-менеджер
Телефон:
(067) 323-34-20 Показать
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
Другие тренинги в категориях: Маркетинг, реклама, PR, брендинг, Менеджмент, управление компанией, Продажи, работа с клиентами
Горячие тренинги
тренинг
семинар
ТОП-5 бизнес стратегий Тони Роббинса,
Good will, агентство образовательных путешествий
тренинг
Партнеры сайта
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».