Фактори успіху компанії та зростання частки ринку Поняття споживчої лояльності Види лояльності. Вимірювання лояльності Використання лояльності для визначення потенціалу ринку Емоційна та раціональна с…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Тренінг дає можливість відкрити головні для себе ресурси, які допоможуть в успішній роботі Заняття побудовано так, що ми будемо розглядати всі важливі етапи в даній професії і учасники будуть брати в…