1. Задоволеність клієнтів як конкурентна перевага Клієнтоорієнтованість: фактори задоволеності клієнта, Потреби та очікування клієнта, як клієнт оцінює якість обслуговування; Завдання співробітників c…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Курси риторики та публічних виступів у Києві Типи публічних виступів: Інформаційний — застосовується у наукових презентаціях, комунікаціях, лекціях, монологах викладачів для пояснення або опису певних…
Ефективне дистанційне керування Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування. Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління. Особистий в…