Фактори успіху компанії та зростання частки ринку Поняття споживчої лояльності Види лояльності. Вимірювання лояльності Використання лояльності для визначення потенціалу ринку Емоційна та раціональна с…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Програма тренінгу "Ефективні продажі"у м.Львові Дати - 20 квітня ( 11.00 -18.00 год) Програма навчання: Модуль 1. Ефективні переговори.Типи Клієнтів Критерії ефективних переговорів Якості та навички е…