Особливості продажу "Східних продавців", які сміливо можна застосовувати в Україні

Особливості продажу "Східних продавців", які сміливо можна застосовувати в Україні

Подорожуючи Святою Землею, я була занурена не лише у світ історії і релігії, а також і у світ східної торгівлі, яка славиться на весь світ своєю результативністю. В статті 11 технік продажу, які добре працюють і в Україні.


11 технік продажу, які повністю екологічно можна застосовувати в Україні: 
1. Віра в тебе, як в клієнта. Жоден продавець не сумнівається в тому, що ти купиш і любить тебе відразу (і це не нав’язливість)
2. Демонстрація цінності товару: ціну не називають, доки не зробили лаконічну презентацію цінностей товару різними аргументами. 
3. Масовий маркетинговий хід в стилі «три за п’ять»
4. Продаж історіями і авторитетом: «всі це беруть», «якщо щось і везти з Ізраїдю, то це саме це»
5. Особливість і унікальність товару: лише в нас таке є, лише в нас найсвіжіший урожай
6. Встановлення і підтримка контакту. Це застосовується дуже талановито. «Схопити» клієнта очима і зачарувати щирою посмішкою - це діє магічно.
7. Вміння три рази відстояти ціну. Торгуватись можна і потрібно, особливо для того, щоб повчитись, як талановито 2-3 рази більшість продавців вміють відстоювати ціну. Якщо ви наполегливо до 3-го разу доторгуєтесь – знижка буде. Перевірила особисто разів 12. 
8. Потужне і правильне використання невербальної поведінки. В одному з магазинів цікавий хід було використано, який я проаналізувала , вийшовши з повним кошиком фініків і інших ласощів, щиро не розуміючи, як це я могла стільки купити!:) До тебе підходить індивідуальний супроводжуючий хлопчина з кошиком, який відразу щиро твій і активно використовує: прийом «торкання за лікоть» і «шалено щирий» погляд в очі і ствердне кивання головою на все , що демонструє. Знаючи це – я все рівно попалась))). Хоча не шкодую, кращих фініків ніколи не їла)
9. Створення почуття зобов’язання. Демонстративно розпаковують упаковки з ласощами для дегустації, проводять СПА для рук, наливають вино, чай, каву і т.д., в деяких магазинах спеціально обладнують туалети, дають пароль wf.
10. 90% продавців не лінуються догодити клієнтові і знайти те, що йому сподобається. І, чого точно потрібно навчитись нашим продавцям, так це не злитись і не ображатись на клієнта, який надегустувався, намірявся прикрас, але не купив)))
11. Приєднання до цінностей культури клієнта. Це вищий пілотаж. Деякі продавці виходили за рамки себе: чуючи українську мову , вмикали Гімн України і звідкись витягали прапор і вигукували "Слава Україні". Ну як не зайдеш до них. 
З мінусів: неадекватність у різниці цін на однаковий товар. Тому вгадати тут важко. Все рівно десь втратите, а десь здобудете.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами