Холодні дзвінки – це вершина майстерності менеджера!

На території ТОВ "Інституту секретарів" 20 листопада 2017 року буде проходити тренінг "Ефективні холодні дзвінки".

Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, а отже і розширення клієнтської бази.  Пошук нових замовлень та покращення фінансових показників вашої компанії.

Мета нашого тренінгу:

  • Розвинути навички телефонної комунікації.     
  • Навчити новим технологіям продажів по телефону.     
  • Отримати покрокову інструкцію залучення нових клієнтів за допомогою холодних дзвінків.
  • Отримати набір простих і ефективних технік «холодного дзвінка», які збільшать кількість клієнтів.

Для кого буде цікавий такий тренінг:

  • власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
  • оператори колл-центрів, які продають по телефону товари та послуги;
  • працівники на телефоні, які є «голосом компанії»;
  • менеджери та керівники відділу продажів, всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

Програма тренінгу:

  1. Основи холодних дзвінків і особливості телефонного продажу.
  2. Етапи продажів по телефону.
  3. Техніки встановлення контакту (залучення уваги до розмови, психотип клієнта, інструменти встановлення контакту).
  4. Емоційна компетентність (управління емоційним кліматом бесіди).
  5. Сценарії телефонних продажів: «Клієнт зацікавлений» - алгоритм продажів, «Клієнт відмовляє або заперечує» - робота з запереченням.
  6. Управління конфліктами при розмові (основи стрессоменеджменту, стандартизація роботи в складних ситуаціях)
  7. Завершення як результат алгоритму завершення телефонного дзвінка в різних ситуаціях (треба - не треба - подумаю).
  8. Розбір основних помилок, які допускають менеджери.

Тривалість тренінгу - 8 годин. З 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.

Документ про закінчення: сертифікат.

Будемо раді Вас бачити.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Діловодство, секретаріат, АГВ Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами