Що проставляти в табелі під час відсутності сумісника в зв’язку із відрядженням за основним місцем роботи?

Що проставляти в табелі під час відсутності сумісника в зв’язку із відрядженням за основним місцем роботи?

Законодавством не врегульовано питання, яким чином має оформлюватись відсутність працівника-сумісника, якщо за основним місцем роботи його направили у відрядження.

На практиці це питання зазвичай вирішується шляхом надання працівникам відпустки без збереження заробітної плати за ст.26 Закону про відпустки.
Однак, якщо така ситуація трапляється часто, працівнику може просто не вистачити днів цієї відпустки, адже її тривалість ― всього 15 календарних днів на рік. Мінсоцполітики України у своєму листі від 23.04.2013 р. № 146/13/133-13 рекомендує в такому випадку на підставі довідки або копії наказу про направлення працівника у відрядження за основним місцем роботи, на роботі за сумісництвом у табелі обліку робочого часу проставляти за цей час позначку «І» ― інші причини неявок.

Джерело : Журнал "Кадровик України"


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI