Ефективність неспроможна виникнути в самостійному режимі і тим більше неспроможна посилюватися самостійно. Ефективність — це наслідок, результат впливу чотирьох взаємозалежних чинників.
Усі розділи контракту або замовлення повинні бути проаналізовані для того, щоб переконатися, чи здатна ваша організація виконати взяті на себе зобов'язання.
Цільовим орієнтиром для підприємств, які застосовують інструменти ощадливого управління є створення цінності для клієнтів, що,своєю чергою, дозволяє створювати цінність для зацікавлених сторін (стейкхолдерів) компаній.
При виборі стратегії розгортання концепції ощадливого виробництва, головним фактором є не галузева приналежність підприємства, а структура наявних на ньому втрат та їх кореневі причини.
Найважливішим фактором, що забезпечує зростання економічного прибутку, є системне підвищення ефективності використання ресурсів, що залучаються до виробництва продукції.
Онлайн семінар про зарплату та нюанси нарахування трудових доплат;
- пр добровільні сплати ЄСВ для створення страхового стажу; нарахування індексації;- про зміни у нарахування відпускних та компенсацій.
Перший місяць керівника зблизька.
Привіт, сміливі керівники-новачки! Якщо ви думали, що перший місяць на новій посаді буде як медовий місяць... ну, дозвольте нам розсмішити вас!