Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

У пошуках ідеального кандидата. Частина 1

А як Ви обираєте Ваших працівників? За допомогою інтуїції чи професійних методів відбору?

Давайте поговоримо про те, як ж не схибити та якими методами користуватись аби до Вашої команди приєднався професіонал своєї справи, який МОЖЕ і ХОЧЕ досягати цілей разом з вами.

Ми вирішили створити для Вас серію із послідовних методик проведення інтерв’ю та прийомів, які допоможуть Вам зібрати необхідну інформацію про кандидата та його кар’єрні мотиви. 

Отож, попереднє інтерв’ю!

Це коротке інтерв’ю, як правило, проводиться по телефону, для відсіювання первинних незацікавлених та непідходящих кандидатів. Головна ціль цього етапу – це економія часу. Адже велика частина цих кандидатів не відповідає даній вакансії та навіть не здатна пройти перший етап інтерв’ю.

Часове обмеження: 15 хвилин.

Запитання для попереднього інтерв’ю:

1. Чого Ви прагнете у своїй кар’єрі?
2. Що найкраще Ви можете робити як професіонал?
3. Що найгірше Ви робите як професіонал? Які аспекти Вашої професії для Вас не є цікавими?
4. Назвіть 3 своїх останніх керівників. Коли ми до них звернемось, як Вони оцінюватимуть по десятибальній шкалі?

Розшифровуємо:

1. Найважливіше питання, адже показує цілі кандидата. Ви змушуєте кандидата виговоритись першим, а не повторювати за Вами. В ідеалі ці цілі співпадають із потребами Вашої компанії.
2. Тут Ви можете помітити як людина може легко піддатись спокусі описати свої сильні сторони. Радимо Вам запропонувати кандидату назвати від 5 до 10 його професійних переваг. Просіть також приклади, як це було використано на практиці. 
3. Дане запитання встановить баланс у загальному враженні про кандидата. В більшості випадків люди стараються уникнути відповіді на це запитання. Можна спробувати підійти з іншої сторони: «Якщо Ви пройдете відбір до наступного етапу, ми б хотіли отримати рекомендації від Ваших колишніх керівників та співробітників. Ви не проти?». Скоріше всього буде позитивна відповідь. Після цього: «Як Ви вважаєте, що саме вони назвуть Вашими перевагами, а що – недоліками?». Ви будете вражені відповіддю. 
4. Завжди кажіть «коли», а не «якщо». Кандидат буде розуміти безвихідь ситуації, та скоріше всього розкаже Вам правду. Після проставлених балів звертайте увагу на деталі. 7 – це нейтральна цифра, 6 і нижче – відверто кажучи, погано. Якщо переважають 6 і нижче – викреслюйте таких кандидатів, але і не забувайте про загальний контекст інтерв’ю!

Джерело: Who: The A Method For Hiring + досвід AboutHR

Автор: Гринишин Маріанна
Компания: AboutHR (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Домики для птичек и порядок в доме, Академия порядка
KPI мотивация и ее преимущества, Национальный, бизнес-центр
Профессия логист: плюсы и минусы профессии, Национальный, бизнес-центр
Карта аптеки как зеркало отношений «аптека – пациент», «сотрудник – сотрудник», «производитель – аптека», Lege Artis, фармацевтическая ассоциация
Внутренний агрессор, Психология. Расстановки. Техники, студия
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».