Подання електронних документів до ФСС

Подання електронних документів до ФСС

Наказом від 25.09.2018 р. № 442-од Фондом затверджено примірний договір із страхувальником щодо подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

 Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та їх відділенням з 01.10.2018 наказано забезпечити приймання від страхувальників звітів, заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису з використанням автоматизованої інформаційної системи приймання електронних документів від страхувальників.
Джерело : Журнал "Заробітна плата"


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Менеджмент, керування, KPI