Підвищення якості обслуговування і лояльності гостей

Форми обслуговування в готелі, як додаткові послуги, акції та спеціальні пропозиції,

   В готельній індустрії отримання прибутку є результатом дуже складної роботи всіх підрозділів та співробітників готелю або готельної мережі, оскільки одне тільки надання якісних послуг не може забезпечити підприємству необхідний рівень прибутку. Результат діяльності готелю, а саме — послуга, має свої особливості, що ускладнюють її реалізацію, а отже й отримання прибутку. По‑ слугу не можна побачити та відчути на дотик (як товар), перед тим, як її купити. Рішення про покупку цілком залежить від репутації готелю, відгуків та реклами. Зважаючи на це, власники готелів повинні розробляти ефективні методи та стратегії виводу своїх послуг на сучасний готельний ринок.

   Сьогодні й досі існує безліч готелів, що не приділяють мотивації персоналу достатньо уваги і це беззаперечно є велика помилка керівництва. Персонал готелю — це ті люди, що безпосередньо надають готельну послугу, спілкуються з гостями та стають тією репутацією, що заробляє собі готель.

  З метою підвищення якості обслуговування і лояльності гостей впроваджуються такі форми обслуговування в готелі, як додаткові послуги, акції та спеціальні пропозиції, а також розробляються спеціальні програми лояльності гостей.

Про це та багато іншого можна дізнатись на конференції в м. Хуст, 26 січня, за участі чотирьох спікерів, серед яких буде представник Visotsky Consulting. 

Деталі: 

Локація - готельно-розважальний комплекс "V&P", м. Хуст, вул. Петеньки, 5

Час проведення - з 10:00-17:00

  Ватрість  890 грн, -20% на другого учасника. У вартість входить: сертифікат про участь, coffee-break, обід-фуршет, нетворінг та спілкування зі спікерами.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами