Реєстрація роботодавців у фонді соцзахисту осіб з інвалідністю

Коли слід реєструватися у Фонді? Які документи слід надати при реєстрації?

Для роботодавців установлено норматив щодо працевлаштування інвалідів, який становить:

  • 4% від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, якщо працює 25 і більше працівників;
  • одне робоче місце, у разі якщо працює від 8 до 25 осіб.

Роботодавці, кількість найманих працівників у яких становить 8 осіб та більше, зобов’язані:

  • виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів (у т.ч. спеціальні робочі місця з необхідними для них умовами праці). Спеціальні робочі місця створюються роботодавцями, у разі необхідності, за рахунок Фонду соціального захисту інвалідів або за власний рахунок (за рішенням місцевої ради);
  • надавати Державній службі зайнятості (ДСЗ) інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів;
  • звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у встановленому порядку.

Роботодавці, у яких кількість працюючих за основним місцем становить 8 і більше осіб, зобов’язані зареєструватися у відділенні Фонду за місцем державної реєстрації до 1 лютого, що настає за роком створення чи збільшення кількості працюючих

 Роботодавцям слід подати такі документи:

  • заяву за формою, затверджену Наказом № 98;
  •  виписку або витяг із ЄДР;
  •  копію довідки про включення в реєстр неприбуткових установ, виданої податковим органом (для бюджетних установ).

Роботодавці, які мають відокремлені підрозділи, разом із заявою і копією довідки подають (надсилають) відомості про такі підрозділи за формою, затвердженою Наказом №98.

Оригінали документів надають під час подання заяви. Якщо відбувається подача заяви поштою, копії документів слід завірити нотаріально.

Дата реєстрації у відділенні Фонду - це дата подання документів, у разі надсилання поштою – дата на поштовому штемпелі.

Якщо працівників менше ніж 8 на підприємстві, реєструватися у Фонді соціального захисту інвалідів не потрібно, оскільки це не передбачено нормами чинного законодавства.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Бухгалтерія, облік та податки Діловодство, секретаріат, АГВ