Новий маркетинг в медицині. Розвиток та генерація прибуток

Новий маркетинг в медицині. Розвиток та генерація прибуток

Ринкові відносини, розуміння потреб та особливостей.

Приватна медицина набула характеру ринкових відносин, що передбачає конкурентну боротьбу, ціноутворення, просування медичних послуг на ринок тощо, а відповідно керується маркетинговими стратегіями. Основними плюсами використання маркетингу є модернізація надання послуг, використання новітніх технологій, підвищення рівня сервісу для пацієнтів. Серед основних мінусів є те, що якість бренда та клієнт-сервісу не завжди відповідає високій якості надання власне медичних послуг; дані послуги доступні обмеженому колу пацієнтів, а сам процес ціноутворення контролюється суб’єктами господарської діяльності, а не державою; ризик створення необґрунтованої потреби в медичній послузі. Останнє уже активно розвивається у сфері охорони здоров’я на світовій арені.

Для кращого розуміння потреб та особливостей, які має сфера медичного обслуговування, необхідно розглянути учасників ринку медичних послуг та проаналізувати їхні інтереси.

Пацієнти
Пацієнти стають більш освіченішими та висувають до системи охорони здоров'я все вищі вимоги. Лікарі вже не сприймаються як «боги в білих халатах», проте їх ще вважають важливішими за працівників комунальних служб. Пацієнти прагнуть більше спілкуватися зі своїми лікарями та встановлювати з ними тісніші взаємини, які дадуть їм можливість разом приймати рішення стосовно лікування.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Медицина, фармацевтика