Клієнтський сервіс в готельній та туристичній сферах

Клієнтський сервіс в готельній та туристичній сферах

нові програми заохочення, утримання гостей, спілкування з гостями

Високий рівень конкуренції змушує готелі практикувати нові програми заохочення і стимулювання постійних і віп-клієнтів. До використання схем лояльних програм першими звернулися саме власники готельних підприємств.

Заохочення клієнтів є однією з головних післяпродажних завдань по утриманню гостей. Щоб домогтися лояльності гостей і побудувати довірчі відносини, тим самим створивши міцну клієнтську базу, у багатьох керуючих готелями існують особливі секрети заохочувальної політики. У ролі заохочення може бути будь-який приємний подарунок або пропозицію по зниженню ціни, різні спеціальні акції, сувеніри, картки постійних гостей - все це дуже позитивно впливає на клієнта.

Все починається з правильних людей
Щоб надавати якісний клієнтський сервіс, потрібна позитивна корпоративна культура. А для цього треба від початку наймати правильних людей. Кожен лідер мусить мати своє бачення майбутнього проекту. Обираючи членів майбутньої команди, шукайте тих, хто відповідає вашому баченню.
Кандидат може бути неперевершеним на технічному рівні, проте якщо він не співпадає з провідними цінностями, сенсу не буде. Саме тому зараз так детально прописують профілі майбутньої посади – важливо, які риси характеру потрібні людині на тому чи іншому місці. І, звичайно, ті, хто безпосередньо спілкуються з клієнтами, повинні мати як мінімум емпатію, бути уважними й відповідальними.
Однак ті часи, коли взаємодія зі споживачами була участю відділу продажів і обслуговування, залишилися в минулому. Щоб утримати гостей у конкурентній боротьбі, треба з цими гостей спілкуватися. І якщо кожен працівник буде готовий до цього на власному місці, добрий сервіс стане відмінним сервісом. А щоб сервіс став винятковим, кожен покупець має відчувати власну унікальність.

Про це все більш детально можна дізнатись, відвідавши наш конференцію "готельний та тристичний бізнес: тренди та інновації", 23 лютого в м. Хуст (Закарпатська обл.)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами