Cross-selling & Up-selling: засіб як продати більше вашому клієнту

Cross-selling & Up-selling: засіб як продати більше вашому клієнту

Що таке UP Sell іcross sell? Алгоритм побудови системи перехресних продажів:

Однією з тем, яка буде розглядатись на конференції - це "Cross-selling & Up-selling: засіб як продати більше вашому клієнту". Давайте ознайомимось ближче з цими термінами.

Ваш бізнес переживає не кращі часи? Ви тільки почали свою справу? Збільшити дохід, знизити відтік гостей допоможе спеціальний інструмент під назвою апселлінг.

Що таке апселл?

Апселл (Up-sell) - спосіб збільшення середньої вартості замовлення і, в цілому, обсягів продажів. Використовуючи цей інструмент, продавець слід особливої ​​стратегії: коли покупець шукає певний товар, продавець пропонує йому товар з поліпшеними характеристиками за вищою вартістю. Наприклад, це може бути товар якісніший і сучасний, від відомого бренду і т.д.
При цьому покупця потрібно переконати, що запропонований варіант - це більш вигідна і у всіх сенсах найкраща покупка.

Залучення нових гостей - основна і найбільш складне завдання в маркетингу. Існують різні технології та професійні секрети, які доступні навіть початківцям.

Методи апселла - один з таких секретів, про яку знають багато, але не всі вміють застосовувати на практиці.
Перевага використання методу апселла в тому, що ви працюєте з уже «існуючими» клієнтами.

UP SELL використовується тільки тоді, коли клієнт вже готовий зробити покупку. Апселл стимулює покупця купити дорожчий товар або поліпшену версію продукту з додатковою комплектацією. За рахунок техніки UP SELL можна збільшити прибутковість продажів на 20-30%.
CROSS SELL доречний тоді, коли покупець готовий до покупки або вже її зробив і йому пропонують придбати супутні товари (товари з інших категорій). Цей метод має ще називають перехресні продажі. В інтернет-магазинах часто використовують рекламне оголошення «З цим товаром купують ...». Ця техніка також підвищує продажі на 20-30%.
Алгоритм побудови системи перехресних продажів:

  • Позначити вигоди для споживача і конкурентні переваги всіх товарів;
  • Скомбінувати товари в групи, які доповнюють один одного;
  • Запропонувати бонуси і знижки для клієнтів, в разі покупки додаткових товарів.
  • Перехресні продажі підвищують ефективність бізнесу в рази, якщо провести аналіз переваг клієнтів і «зв'язати» товари, які купують разом.

Це далеко не все, про що буде розповідати наш спікер на конференції "Готельний та туристичний бізнес: тренди та інновації" 23 лютого в м. Хуст

Деталі - [відкрити контакти](066) 393-25-55


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Продажі, кол центр, робота з клієнтами