Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Як мотивувати співробітників краще працювати

Яким би ви не були відмінним управлінцем, кадри вирішують все. Якщо ваші співробітники лінуються, зривають терміни, грають в стрілялки або бурхливо обговорюють світові новини замість роботи - пора щось змінювати.

Не поспішайте звільняти ледарів - краще подумайте, що можна зробити, щоб мотивувати працівників виконувати свої обов'язки.

Чому співробітники лінуються працювати?

Є кілька причин, за якими співробітники не хочуть працювати. Добра половина з них - косяки самого керівника. Найпростіше, звичайно, звинуватити у всьому працівників, але поклавши руку на серце, зізнайтеся: ідеальних керівників не існує. Багато з нас мають свої слабкі сторони, і це негативно відбивається на роботі всього колективу.

  Користуючись нагодою, пропонуємо Вам, тренінг KPI мотивація, на котрому ви узнатете, все нові технології мотивації співробітників.

Отже, чому співробітники косячат?

  • просто люди такі. Хочуть нічого не робити і отримувати більшу зарплату. Це найпоширеніший тип людей, яких стає все більше і більше. Мотивувати їх можна одним - грошима, а й то ненадовго. Біда в тому, що вони щиро вважають, що гідні більшого, і надають вам послугу вже самим фактом працевлаштування. Від таких потрібно позбавлятися негайно;
  • вони не хочуть працювати. бо прийде начальник і зробить все сам. Або переробить то, що було виконано. Логіка їх проста: навіщо напружуватися, якщо начальник все одно зробить, як краще. Дізналися себе? Тоді терміново читайте нашу статтю "Як делегувати повноваження" і застосовуйте поради психологів на практиці;
  • вони не розуміють завдання і обов'язки, тому працюють абияк. Якщо у співробітника немає осудною посадової інструкції, його завдання занадто розмиті або взагалі не вирішується - звичайно, бажання працювати пропадає. Чітко позначте, що ви хочете від кожного працівника, для якої мети і в які терміни. Буде легше;
  • в колективі нездорова атмосфера: співробітники плетуть інтриги, стукають один на одного, начальники заохочують улюбленців і гноблять непокірних. Якщо будь-який успіх співробітника може бути вивернуть навиворіт і перетворений в невдачу - працювати не захочеться навіть святому. В цьому випадку потрібно спочатку згуртувати команду, а потім вже мотивувати кожного. 

Вудь-якому випадку вам потрібно спочатку повірити в своїх співробітників, а потім читати далі. Пообіцяйте собі, що команда вашого інтернет-магазину буде найуспішнішою, найбільш згуртованою. І менеджер, який забуває передзвонити клієнтові, і кур'єр, який плутає адреси, і навіть дизайнер, який працює віддалено і зриває всі терміни - всі вони обов'язково впораються.

Повірили? Точно? Відмінно. Розглянемо різні види стимулювання працівників: назвемо їх умовно матеріальне заохочення, перспективи на майбутнє, добре слово і незвичайні види мотивації.

Види мотивації персоналу:

  • Збільшення заробітної плати. Хоча б на 5-10 відсотків. Якщо співробітників у вас небагато - ці зайві витрати навряд чи сильно відіб'ються на прибутку інтернет-магазину, а співробітників мотивують відмінно. Перші місяці після збільшення весь ваш колектив просто літати буде від щастя!

До цього ж виду мотивації відноситься і нарахування премії - наприклад, менеджера можна заохотити за рекордну кількість закритих замовлень, кур'єра - за обробку багатьох адрес, бухгалтера - за успішне закриття звітності, маркетолога - за успішну рекламну кампанію. Якщо людина досягла мети на все 100% - виплатите йому 100% -ю премію, якщо на 80% - нехай сума буде трохи менше.

  • Знижки на послуги. Напевно ваші співробітники пригледіли собі щось з асортименту вашого інтернет-магазину, а може, вже активно роблять замовлення. Встановіть раз і назавжди корпоративні знижки: члени команди можуть купувати товари з 30% -ної або інший за номіналом знижкою. Це не тільки збільшить ваш прибуток, але і спонукає співробітників працювати промовистою сарафанне радіо: нехай розповідають всім про вашу доброту і щедрість, ну і заодно рекламують товари.
  • Оплата навчання. Зараз можна відправляти працівників на курси і тренінги: індивідуальні та командні. Це допомагає згуртувати ваш колектив і дає працівникам нові знання. Не шкодуйте гроші на навчання: в результаті ці витрати повернуться до вас сторицею, коли співробітники почнуть застосовувати отриманий досвід на практиці. 
  • Ремонт в кабінеті, покупка меблів, облаштування їдальні або кімнати відпочинку в офісі. Начебто готівкою працівник нічого не отримує - але ви вкладаєте в його комфорт. Відомо, що зручність робочого місця безпосередньо впливає на продуктивність праці: спробуй-но цілий день провисеть на телефоні, іншою рукою заносячи дані в СRM-систему! Купіть працівникам зручну ергономічні меблі, пофарбуйте офіс в яскраві позитивні кольори, дозвольте співробітникам обідати і відпочивати в спеціально відведеному місці.
  • Вручення подарунків. І це не тільки традиційні конверти і букети на дні народження і 8 Березня. Нагороджувати співробітників потрібно не через свят, а в зв'язку з відмінно виконаною роботою. Згадайте, як раніше на радянських виробництвах преміювали кращих працівників: дарували годинник, путівки в санаторії, вивішували фотографії на дошці пошани і в корпоративних ЗМІ. Візьміть ці ідеї на озброєння - нехай і не в промисловому масштабі. Серед сучасних керівників популярні путівки на курорт, абонементи в спортзал, квитки на шоу або спектакль - тільки, звичайно, дізнайтеся заздалегідь переваги вашого співробітника.

Нагородите кращих працівників, напишіть про це на сайті та в спільнотах інтернет-магазину, в соцмережах - нехай клієнти знають своїх героїв! Якщо ваша компанія бере участь в професійних конкурсах - спробуйте запропонувати свого кандидата в будь-якій номінації.

  • Приємні дрібниці. Матеріальна винагорода можна замінити іншими цілком речовими заохоченнями: зайвим вихідним, безкоштовними обідами, корпоративним мобільним зв'язком, медичною страховкою, можливістю піти з роботи в разі потреби. І все це без зайвої тяганини, незліченних паперів з підписом - просто по волі начальника. 

Пропонуємо Вам, все тренінги по мотивації персоналу, на котрих Ви узнатете, все нові технології мотивації персоналу.    https://nbc.ua/

Автор: Старожукова Инна Альбертовна
Компания: Национальный, бизнес-центр (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
См. также
В системе онлайн оценки Shltools - доступен новый отчет: «Рекомендации по развитию», SHL Украина
Как эффективно оценить кандидата? Инструменты SHL для оценки общего потенциала молодых специалистов, SHL Украина
Дух и материя: о подмене ценностей и возрождении духовности. Часть 1, Живое Cлово, учебно-психологический центр
Исцеление рода – лучший способ исправить свою судьбу. Часть 3, Живое Cлово, учебно-психологический центр
Гарвардские переговоры. Формируем доверие, BST Consulting, консалтинговый центр
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».