Ефективний маркетинг

Ефективний маркетинг - це маркетинг, що приносить прибуток

Чи варто говорити, що в наш час, ефективність маркетингу може бути вирішальним фактором при побудові будь-якого бізнесу. З кожним роком маркетингові дослідження застосовують все більш глибокий аналіз. І часто навіть саме підготовлене дослідження може не прийняти до уваги якийсь, на перший погляд, не дуже важливий фактор, а пізніше виявляється, що саме цей фактор був ключовим. Такі маркетингові помилки можуть обернутися великими фінансовими витратами.

Сьогодні маркетинг - це вже не стільки аналіз сформованих на ринку попиту і структури споживчих переваг, скільки пошук можливостей для розширення ємності ринків, прогнозування майбутніх потреб. Маркетинг - війна. Щоб успішно конкурувати на ринку сьогодні, необхідно завчасно передбачити і передбачати найменші зміни в перевагах, потреби і запити споживачів, заздалегідь перебудовуючи під них свою виробничу програму.

Ефективний маркетинг - це маркетинг, що приносить прибуток. Він починається з правильного аналізу ринку, аудиторії, переваг і «слабких сторін» свого продукту. Потім ця інформація лягає в основу розробки маркетингової стратегії, створення бренду, формування комунікаційних завдань тощо. Потім починається робота по реалізації маркетингових цілей: проведення рекламних та PR кампаній, оцінка ефективності, аналіз фид-бека з ринку з використанням всіх можливих офф-лайн і он-лайн інструментів. Коли всі етапи даного процесу заточені під задоволення потреб споживача, діють в форматі комунікаційного міксу, доповнюючи і підсилюючи один одного, ефективність маркетингу виливається безпосередньо в прибуток компанії. Всі інші показники, такі як охоплення аудиторії, впізнаваність, лояльність та ін., Є лише допоміжними і служать нам, маркетологам, свого роду «індикаторами» правильності обраного шляху.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI Продажі, кол центр, робота з клієнтами