Бізнес на маркетплейсі

Що таке маркетплейс? Чим відрізняється маркетплейс від торгового майданчика? Які бувають типи маркетплейсов? Кому варто замовити розробку маркетплейса? Які переваги маркетплейсов?

Технології стрімко змінюють світ. Трохи більше 20 років тому став загальнодоступним інтернет, а сьогодні ми вже не можемо уявити собі життя без смартфона, який цілодобово підключений до мережі.

Змінюються і правила ведення бізнесу, продажів, реклами, логістики тощо Захотівши купити щось, ми все частіше шукаємо інформацію онлайн.

Традиційний маркетинг йде в минуле. За нею «поспішають» і традиційні моделі продажів: на зміну e-commerce-сайтам і інтернет-магазинах приходять електронні торгові майданчики і прайс-агрегатори, які також відомі як маркетплейси.

Торговий майданчик, звичайно, відрізняється від прайс-агрегатора функціональністю, але фактично, якщо говорити про бізнес моделі, то вони не відрізняються: є товар, є постачальник, є платформа, яка допомагає постачальнику реалізувати товар.

Єдине що, торгова площадка продає на місці, а прайс-агрегатор порівнює ціни, перекидаючи клієнта на оригінальний сайт для покупки.

Торговий майданчик - це сполучна ланка між умовним постачальником і умовним покупцем, тобто її головне завдання полягає в тому, щоб забезпечити їх ефективну взаємодію. Під словом «ефективно» я маю на увазі набір наступних характеристик: легко, швидко і зручно.

Головне правило сучасних продажів: продавай так, щоб покупець особливо ні про що не замислювався. Пропозицій на ринку так багато, що ніхто не буде витрачати навіть 5 хвилин, щоб знайти, на яку кнопку натискати, щоб почитати відгуки.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами