Управління відділом продаж

Ключові параметри, від яких залежить система управління відділом збуту продукції

   Управління відділом продажів є важливою ланкою в загальній структурі управління того чи іншого підприємства на сучасному ринку. Продаж приносять основний дохід, тому ефективна політика управління відділом продажів повинна давати високі результати. А відповідно - компанія буде успішною і затребуваною. Комерційні фірми роблять основний упор на відділи продажів і в першу чергу розглядаються питання, пов'язані з його управлінням. Слід розглянути детальніше ключові параметри, від яких залежить система управління відділом збуту продукції. Управління компанії має проводити роботу конкретно в цих напрямках, а саме:

  • злагодженість командної роботи колективу в цілому, та окремо - підрозділу з продажу;
  • грамотний маркетинг (проведення досліджень ринку потреб покупців);
  • чітко вибудувана торгова концепція, розроблена логічна концепція розвитку компанії;
  • у центрі - споживач, його інтереси, потреби;
  • у сфері управління: у центрі - варто працівник;
  • методи заохочення (бонуси, премії, відпустка), які повинні створювати зацікавленість в успішних продажах;
  • організація правильно налагодженої мережі інформаційної та аналітичної зв'язку, при чому, вона повинна бути двостороннім;
  • пріоритетна увага має отримувати саме відділ продажу.

Не слід забувати, що левову частину прибутку приносить саме він. Також для ефективної політики управління відділом продажів важливо розібратися в структурі цієї складової частини комерційного підприємства. Відділу продажів надаються права:

  • Робити запит структурним підрозділам або співробітникам компанії на інформацію, документацію і матеріали, які використовуються у функції відділу.
  • Вносити пропозиції підвищення ефективності роботи інших підрозділів. Брати участь у підготовці та формуванні бюджету компанії.
  • Розподіляти функції і обов'язки співробітників пов'язаних з продажами.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI Продажі, кол центр, робота з клієнтами