Інноваційне ІТ-рішення для середнього та малого бізнесу BAS Комплексне управління підприємством

Продукт “BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств.

Продукт “BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства:

  • Управління фінансами:Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
  •  Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні карти).
  •  Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  •  Маршрути погодження заявок.
  • Інвентаризація кас та банківських рахунків.
  •  Аналітична звітність з руху грошових коштів.

Бюджетування:Настроювані види бюджетів і розширена аналітика.

  •  Моделювання сценаріїв.
  •  Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  •  Аналіз досягнення планових показників.
  •  Розширений фінансовий аналіз. Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  •  Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння. 
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  •  Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  •  Різноманіття графічних форм аналітичних звітівРегламентований облік:Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  •  Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  •  Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  •  Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.

Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:Робота з персональними даними співробітників.

  •  Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності.
  •  Організація роботи зі штатним розкладом.
  •  Робота з договорами підряду.
  •  Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів.
  •  Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів.
  •  Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
  •  Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами.
  • Нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі.
  •  Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках.
  •  Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності.
  • Отримання уніфікованих звітних форм.
  •  Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці.
  •  Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.

Управління виробництвом:Планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця.

  •  Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції.
  •  Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів.
  •  Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабрикатним методом.
  • Управління витратами і розрахунок собівартості:Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі.
  •  Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
  •  Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах.
  •  Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
  •  Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
  •  Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта.
  •  Надання даних про структуру собівартості випуску

Управління продажами:Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.

  •  Воронка продажів.
  •  Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами.
  •  Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти.
  •  Самообслуговування клієнтів.
  •  Управління торговими представниками.
  •  Моніторинг стану процесів продажів.
  •  Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік).
  •  Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  •  Інвентаризація взаєморозрахунків.
  •  Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків

Управління купівлями:Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців.

  •  Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання.
  • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок.
  • Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію.
  • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів.
  •  Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах.
  •  Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам.
  •  Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів).
  •  Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах.
  •  Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них.
  •  Складання графіків поставок і графіків платежів.

Управління складом і запасами:Складна ієрархічна структура складів.

  • Управління адресним складом.
  •  Забезпечення та резервування потреб замовлень.
  •  Визначення та забезпечення страхових запасів.
  • Облік багатооборотної тари.
  •  Управління інвентаризацією товарів.
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу.
  •  Розрахунок прогнозованого попиту.
  •  Товари на складах за строками придатності.
  •  Управління доставкою.
  •  Товарний календар.

Безкоштовна презентація BAS Комплексне управління підприємством 

http://ab-centr.com.ua/bas-kompleksnoe-upravlenie-predpriyatiem/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Project management, управління проектами Менеджмент, керування, KPI