Бізнес-стійкість: інструменти для підготовки до відкриття бізнесу

Бізнес-стійкість: інструменти для підготовки до відкриття бізнесу

COVID-19 та витікання з цього приводу ставлять під сумнів тривалі бізнес-припущення та правила роботи. Ми не знаємо, як довго ця пандемія впливатиме на глобальну економіку.

Організації повинні повторно функціонувати процеси та змінювати свої бізнес-моделі, щоб відобразити новий світ із різними способами ведення бізнесу.

У нас є три інструменти, які допоможуть вашій організації створити стійкість, коли ви плануєте перехід від роботи в режимі закриття до реальності після COVID-19:

The CGMA Horizon Scanner (See page 8)
 The CIMA Strategic Scorecard
 The CGMA Business Model Framework 

The CGMA Horizon Scanner

Підприємствам часто не вдається вирішити ризики, які були давно відомими, але ніколи не подолані. Операційні плани та бюджети зазвичай встановлюються на наступний рік, але ризики, пов'язані з пандемією, можуть вплинути на організації на наступні три-п’ять років. Щоб створити стійкість, потрібно врахувати потенційні сценарії майбутнього та які дії слід вжити сьогодні для захисту майбутнього бізнесу.

Пандемія кардинально змінила організаційні відносини. Побоювання клієнтів щодо COVID-19 змінили їхнє життя та поведінку. Регулятори вимагають змінити спосіб організації. Інвесторам потрібно запевнити, що організації керують своїми грошовими потоками та довгостроковими планами. Конкуренти реагують несподівано, використовуючи нові технології по-різному. 

Для довгострокової стійкості бізнесу сканер CGMA Horizon рекомендує розробити сценарії з часовим виміром, який інтегрований у вісім груп:

Постачальники - Як ви почнете запускати ланцюг поставок та забезпечите стійкість ланцюгів поставок у глобальному торговому середовищі, яке надалі буде порушено? 

Регулюючі органи - Чи ви насторожуєте ініціативи уряду, щоб розпочати економіку? Як впливатиме грошовий потік та стійкість грошових коштів на вашу організацію, коли банківські установи будуть напружені?

Клієнти - Як зміна суспільних норм та підхід до світлофора до пожвавлення економіки вплине на взаємодію клієнтів із вашою організацією? 

Конкуренти - Яким чином конкуренти адаптують та перевпорядковують свій бізнес у нові діючі моделі? 

Процеси - Як ви будете переорієнтовувати свій бізнес у соціально віддаленому операційному середовищі? 

Технологія - Як технології можуть забезпечити нові безпечні способи роботи та допомогти вам знайти ефективність, яку ви б не розглядали до COVID-19?

Зацікавлені сторони - як вас судять за вашу відповідь на пандемію? Чи оцінюєте вас за те, як ви ставитесь до своїх працівників, постачальників та клієнтів? 

Навколишнє середовище - Як змінюється діяльність у глобальному взаємопов'язаному середовищі, коли в деяких країнах існує ризик повернення до націоналізму?

Після обговорення та узгодження середньо- та довгострокових сценаріїв можна вивчити їх вплив на стійкість бізнесу. Вони можуть бути вбудовані у стратегії та бізнес-моделі вашої організації, щоб допомогти перейти від блокування до стійкої організації після COVID-19.

The CIMA Strategic Scorecard

Стратегічна карта CIMA була розроблена для того, щоб допомогти радам директорів успішно контролювати стратегію. Це 
інструмент для забезпечення належного врахування аспекту ефективності та стратегічного управління підприємством. Таблиця показників забезпечує радіо простим, але ефективним процесом для фокусування на ключових стратегічних питаннях і - головне - задавати правильні питання. Це дає можливість правлінню конструктивно працювати з керівництвом, щоб сприяти майбутньому успіху організації.

Стратегічна карта CIMA була розроблена для того, щоб допомогти радам директорів успішно контролювати стратегію. Це 
інструмент для забезпечення належного врахування аспекту ефективності та стратегічного управління підприємством. Таблиця показників забезпечує радіо простим, але ефективним процесом для фокусування на ключових стратегічних питаннях і - головне - задавати правильні питання. Це дає можливість правлінню конструктивно працювати з керівництвом, щоб сприяти майбутньому успіху організації.

Стратегічна карта CIMA була розроблена для того, щоб допомогти радам директорів успішно контролювати стратегію. Це 
інструмент для забезпечення належного врахування аспекту ефективності та стратегічного управління підприємством. Таблиця показників забезпечує радіо простим, але ефективним процесом для фокусування на ключових стратегічних питаннях і - головне - задавати правильні питання. Це дає можливість правлінню конструктивно працювати з керівництвом, щоб сприяти майбутньому успіху організації.

Стратегічна карта CIMA має чотири квадранти:

  • Стратегічна позиція - зовнішнє середовище або екосистема
  • Стратегічні варіанти - майбутні стратегічні "ставки"
  • Стратегічна реалізація - Огляд поточних проектів
  • Стратегічні ризики - Огляд організаційних процесів ризику та визначення основних ризиків

Таблиця показників може бути особливо корисною для висвітлення впливу COVID-19 на стратегічні напрямки організації. Це може допомогти: 

  • Визначте ключові аспекти середовища, в якому працює організація, щоб гарантувати, що рада знає про зміни конкурентів, економічні фактори та інші перебої, спричинені COVID-19.
  • Визначте основні варіанти, які могли б мати істотний вплив на стратегічний напрямок організації, що переходить із стану закриття в постпандемічний світ. Це також допомагає раді визначити, які варіанти слід розвивати далі.
  •  Графік значущих кроків або важливих етапів стосовно обраних стратегічних планів. Це допомагає повторно функціонувати в новому середовищі та відстежувати продуктивність.
  •  Виділіть стратегічні ризики, пов'язані з організацією, що виникають внаслідок блокування, і перемістіть їх у керовані можливості або плани пом'якшення наслідків.

Ми швидко дослідили та дослідили корисність стратегічної карти CIMA у бізнес-середовищі COVID-19. Наприкінці квітня, коли пандемічна криза поглиблювалась, учасників було запропоновано продемонструвати цінність, яку вони могли б внести до участі в дослідженні випадку МСП. Опитування включало наступні 
питання, орієнтовані на COVID-19: 

1.Як би Ви почали оцінювати безпосередню ситуацію вигаданої компанії?

2.Які ризики та можливості слід вирішувати протягом наступних кількох тижнів?

3.Які варіанти чи стратегії, на вашу думку, повинен враховувати власник бізнесу для відновлення?

4. Які основні стратегічні ризики, на вашу думку, потрібно буде подолати власнику бізнесу? 

The CGMA Business Model Framework 

Структура бізнес-моделі CGMA є потужним інструментом для розуміння цілого погляду організації та її взаємодії в межах екосистеми. Перегляд вашої бізнес-моделі та організаційних цінностей дотиків цілісно допоможе вам уникнути прийняття рішень, орієнтованих на скорочення пандемії в короткотерміновій перспективі, але потенційно може призвести до краху корпоративного збою. Питання, орієнтовані на майбутнє навколо вашої бізнес-моделі, потребують міркувань, що перевищують короткострокові фінансові результати. Вони повинні прагнути встановити, як впливатимуть на ваш бренд, репутацію, довгостроковий успіх та лояльність клієнтів, коли ви потрапляєте у бізнес-світ після COVID-19.

Бізнес-модель організації пояснює, як цінність формується, доставляється та зберігається. Це система вкладень, ділової діяльності, результатів та результатів, яка об'єднує різні підрозділи організації для:

Для довгострокової стійкості бізнесу сканер CGMA Horizon рекомендує розробити сценарії з часовим виміром, який інтегрований у вісім груп:

  • Визначте значення.
  • Створіть значення.
  • Доставити вартість.
  • Захоплення та частка цінностей серед різних зацікавлених сторін.

Озброївшись інформацією та сценаріями, які ці три інструменти надають, ви можете керувати організаціями, в час коротко- і довгострокових наслідків пандемії.

Завдяки повторному бюджету, повторному прогнозуванню та переорієнтації фахівці з фінансів можуть допомогти будь-якому бізнесу створити стійкість та покращити діяльність. Використовуючи ці інструменти в тандемі, ви можете допомогти організаціям створити та зберегти цінність - не просто в реакції на поточну кризу, але й у підготовці до того, що буде далі.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Бухгалтерія, облік та податки Фінанси, кредит, банківська справа