Створіть міцні стосунки в епоху ZOOM

Створіть міцні стосунки в епоху ZOOM

Відстань. Ізоляція. Закриття. Такі слова загрожують людським зв’язкам і стали рецептом виживання з COVID-19.

Хоча люди обмежуються безпекою своїх будинків, вони дивляться на зовнішній світ через свої екрани і шукають зв’язки з важливими для них речами. 

Допомога людям у зв’язку - це перший крок до побудови стосунків. Зараз - у цю "епоху збільшення" - ваші відносини з вашими клієнтами, працівниками та зацікавленими сторонами є новою валютою. Ви можете віддалено побудувати міцніші стосунки із зацікавленими сторонами , а також зменшити поняття кордонів та нейтралізувати обмеження блокування за допомогою ініціатив, орієнтованих на людей у ​​вашій компанії. 

Ось поради щодо побудови міцніших стосунків зі своєю командою та клієнтами, незважаючи на екран.

Допоможіть людям почуватись комфортно. Відносини не процвітають під стресом.

  • Подумайте про сприяння сеансам медитації. 30-хвилинний сеанс електронної медитації - це як кнопка паузи в середині тижня. Якщо у вас немає когось із співробітників, хто міг би сприяти цьому, подумайте про те, щоб найняти когось із місцевої студії йоги. Ось ще кілька порад щодо підтримання добробуту в епоху коронавірусу .
  • Зустріньте сім’ю. Члени сім'ї можуть ненавмисно перетнути кадр під час відеодзвінка. Проведіть зустріч, яка навмисно включає дітей, подружжя, квартирних квартир та домашніх тварин. Замініть незручність роботи вдома, заохочуючи сміх та розмову між колегами та родиною.
  • Відмовтеся від суворих порядків денного. Не дозволяйте стосункам стати виключно трансакційними. Зателефонуйте на кава-брейк. Видаліть електронний лист із запитом "просто хотів привітатись". Поділіться статтею, яка може зацікавити товариша по команді. Мережа в умовах пандемії включає звернення через те, що ви хочете, а не лише тому, що у вас є робочий запит.
  • Почніть свої зустрічі з чату. Масштабування може послати людей у ​​оболонку офіційності. Запитайте колег, як вони, і, можливо, поділіться цікавим анекдотом про ваш день. Розгляньте можливість використання віртуального фону масштабу для запрошення до розмови. 

Зробіть персонал впевненим. Відносини зміцнюються з почуттям впевненості та спрямованості.

  • Повідомте персонал. Блокування викликало питання щодо робочих місць, безперервності бізнесу, методів роботи тощо. Будьте максимально прозорими через електронну пошту, інформаційні бюлетені та зустрічі з персоналом. Обов’язково відповідайте на запитання у вікні чату Zoom. Покажіть, що ви дбаєте і маєте на увазі добробут свого персоналу.
  • Займіться позицією персоналу. Вбивства Бреонни Тейлор та Джорджа Флойда посилюють почуття вразливості, а подальші акції протесту відображають гнів, розчарування та страждання людей. Замість того, щоб ухилятися від болючої реальності, подумайте про те, щоб сприяти мужнім розмовам про системний расизм та кроки, які ваша організація може зробити для просування расової справедливості.
  • Знайдіть способи зробити свій внесок. Замість того, "що я можу отримати?", Подумайте "як я можу внести свій внесок?" Зрозумійте, чого прагне працівник, і з’ясуйте, як ви можете допомогти. Якщо зацікавитись зростанням інших людей та співпрацювати з ними у подорожі, ви зробите для вас актуальним - блокування чи ні.
  • Зробіть персонал частиною акції. Люди почуваються цінованими, коли їх просять взяти участь. Знайдіть способи залучити їх. Подумайте про музичні виступи, діліться списками відтворення Spotify, запрошуючи товаришів по команді на танцювальні вечірки Zoom або проводячи веселі виклики.

Екрани мають поняття, що є бар'єром, але блокування показало нам іншу сторону екрана. Люди прагнуть до зв’язку. Використовуйте цей момент. Будьте поруч з ними, щиро, якщо ви хочете налагодити стосунки.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Бухгалтерія, облік та податки Менеджмент, керування, KPI