Третя кавова хвиля

Третя кавова хвиля

Що це? Які ознаки і особливості закладів третьої хвилі. Давайте розбиратися!!!

Поняття «третя кавова хвиля» з'явилося в 2002-му році, а останнім часом звучить досить часто при позначенні позиціонування закладів і таїть в собі зміну культури споживання кави.У кав'ярнях третьої хвилі є певні ознаки. Давайте в них розбиратися!

  1. Використання нового різноманітного обладнання і цікавих способів заварки. З'явилися "альтернативні" кавоварки, варіації або крапельного методу заварки, або френч-преса і т.д.
  2. Підхід до пиття кави, як до чайної церемонії.
  3. Відсутність автоматизації - все частіше використовується ручний спосіб заварки, який іноді схожий на лабораторні досліди. Зважується мелена кава з точністю до десятих грама. Теж стосується обсягу і температури води. Без мірного стаканчика і точних каліброваних ваг справжній «альтернативник» кави варити не буде.
  4. Майже повна відмова від робусти на користь арабіки. Обжарка - світла. Як наслідок відсутність гіркуватості і з явним ухилом в кислинку.
  5. Використовують каву свіжого обсмаження від локальних обсмажників або навіть обсмажуть самі на місці (каву купують безпосередньо у фермерів в обхід великих компаній), а продукти - у місцевих виробників
  6. Використовують упаковку, яка розкладається швидко, фільтри з органічних матеріалів тощо.
  7. Особливу увагу приділяють помолу. Також часто використовують паперові або тканинні фільтри, покликані по максимуму відфільтрувати найдрібніші частинки кави та кавових масел.
  8. Під час заварювання каваю повинна максимально насичуватися повітрям - це дозволяє максимально розкрити грані смаку.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI