Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Сторітелінг за допомогою даних від Коул Нафлік: Кроки 3 і 4

Сторітелінг за допомогою даних від Коул Нафлік: Кроки 3 і 4

В цій статті ми розкажемо про наступні Кроки, починаючи з Кроку 3 – як усувати нагромадження інформації.

Можливо Ви пам’ятаєте, яке приємне здивування викликав спочатку білий екран Гугл в порівнянні з іншими пошуковиками, перевантаженими нецікавою інформацією! Дехто навіть чекав, доки «підвантажаться» інші елементи, не вірячи, що все так просто! Кожен візуальний елемент, який Ви додаєте на слайд, вимагає мозкових зусиль вашої аудиторії, тому не включайте неінформативні елементи. Одна фраза на слайді і драматична пауза можуть більше зрезонувати з аудиторією, ніж 15 слайдів зі схожими графіками!

Наступний важливий Крок 4 визначає, як сфокусувати увагу. Після видалення всього зайвого зі слайдів, ми також хочемо підкреслити певні частини презентації, використовуючи особливості роботи зору і пам’яті. Стратегічно використовуйте атрибути попередньої уваги (preattentive attributes), такі як розмір, колір і положення на сторінці. Тоді Ви зможете сфокусувати увагу аудиторії там, де ви хочете, ще до того, як слухачі зрозуміють, що вони бачать!

Для ілюстрацію давайте розглянемо приклад таблиці, яка показує розподіл продажів за регіоном. Більшість виступаючих використають просту таблицю вгорі, яку важко прочитати. Уявіть, що Ви хочете показати лідерів продажів, для чого Вашим слухачам прийдеться продивитися 4*6 = 24 цифри, що займе багато часу.

https://i2.wp.com/obrizan.org/wp-content/uploads/2021/05/%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8F%D0%A4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D1%81.jpg?w=693&ssl=1

Натомість, краще докласти зусиль і підготувати щось схоже на середню або нижню таблицю, де ми одразу сфокусували увагу на трьох ключових клітинках з лідерами продажів. У таблиці посередині ми деакцентували увагу (світліший колір) на неосновних клітинках і виділили ключові елементи жирним шрифтом. В таблиці внизу ми виділили клітинки з лідерами продажів синім кольором. Інколи доцільно взагалі не показувати цифри, а просто виділити ключові клітинки кольором. В будь-якому разі, Ваші глядачі будуть вдячні за Ваші зусилля, оскільки одразу фокусуються на основному, навіть до початку Вашої розповіді! Крім того, в таблиці посередині та внизу ми використали інформативний заголовок (як рекомендує Желязни) замість тематичного заголовка вгорі. Більшість глядачів одразу дивляться у лівий верхній кут, де можуть побачити, що цей слайд – про лідерів продажів, що ще більше скорочує час на сприйняття.

Всі ці спостереження дозволяють нам краще уникати нагромадження інформації (Крок 3) і сфокусувати увагу (Крок 4) для ефективного сторітелінгу від Коул Нафлік.

Блог Максима Обрізана: https://obrizan.org/blog/

Автор: Обризан Максим
Компания: Development Training & Consulting (все статьи компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
См. также
Цели внутреннего аудита систем качественного управления по ISO 9001, Школа административного управления Зиминой, консалтинговый центр
Обучение правильному общению с людьми, Национальный, бизнес-центр
Как вести переговоры с должниками?, Национальный, бизнес-центр
Что делать инструкторам аквафитнеса, если закроют бассейны, Академия фитнеса - Украина
Маркетинговий "fuck up", Profi club, навчальний центр
Перейти к списку всех статей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».