Сторітелінг за допомогою даних від Коул Нафлік: Крок 5й

Сторітелінг за допомогою даних від Коул Нафлік: Крок 5й

Коул Нафлік у бестселері «Storytelling with Data: A Data Visualization Guide for Business Professionals» ідентифікує 6 кроків, які дозволяють розказати історію та візуалізувати складну інформацію за допомогою даних.

В цій статті ми розкажемо про наступні Кроки, починаючи з Кроку 3 – думайте, як дизайнер. Навіть якщо Ви не дизайнер, можна навчитися думати як дизайнер, використовуючи можливості, доступність і естетику для ефективних презентацій. Наприклад, дизайнери виділяють не більше 10% елементів кольором або шрифтом. Ще в далекому 1943-му році Сент-Екзюпері підкреслив ключову фразу, яка сьогодні особливо актуальна для сторітелінгу, а саме: «Ви знаєте, що досягли досконалості, не тоді, коли Ви не можете нічого додати, а коли у вас немає нічого зайвого».  Для оптимального дизайну, рішення про те, що скорочувати або приховувати, може бути навіть більш важливим, ніж те, що включати або виділяти.

Так само як, не всі йогурти однаково корисні, не всі дані однаково важливі, тому краще позбутися некритичних даних та компонентів. Коул Нафлік рекомендує показувати основний висновок – не варто «завалювати» аудиторію деталями, навіть якщо Ви їх знаєте! Якщо видалення графіка нічого не змінить глобально, видаліть його – не включайте речі тільки тому, що ви наполегливо працювали, щоб створити їх. Перемістіть необхідні, але не основні елементи на задній план –  використовуйте світло-сірий колір, для «деакцентування».

Дизайнери використовують колір економно і стратегічно, щоб виділити важливі частини зображення. Окремо зверніть увагу на вирівнювання – використовуйте чіткі вертикальні і горизонтальні лінії, щоб створити відчуття єдності. Нарешті, залишайте вільний простір і зберігайте поля; не розтягуйте діаграму, щоб заповнити простір, і не додавайте елементи просто тому, що є місце.

Зверніть увагу на приклад естетичного дизайну від Коул Нафлік на наступному графіку. Діаграма включає всього два кольори (уникайте занадто яскравих кольорів), синій підкреслює ключові сегменти, а основні групи додатково виділені цифрами. Всі ці спостереження дозволяють нам думати, як дизайнер, на 5-му Кроці ефективного сторітелінгу від Коул Нафлік.

Блог Максима Обрізана: https://obrizan.org/blog/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії IT, програмування, розробка Project management, управління проектами Бізнес освіта, MBA