5 кроків до успішної звітності ESG (environmental, social, and governance)

5 кроків до успішної звітності ESG (environmental, social, and governance)

Звітність ESG буде продовжувати розвиватися, поки не будуть запроваджені світові стандарти, але початок роботи є перевагою. Ці поради можуть допомогти.

Оскільки вимоги інвесторів та нормативні вимоги призводять до більшого розкриття екологічних, соціальних та управлінських даних (ESG), керівники компаній стикаються з складними рішеннями.

Нелегко з’ясувати, якими саме показниками поділитися, де їх розкрити або навіть яку структуру використати для подання інформації.

«Вам потрібно визначити свої показники, цілі та цілі, зробити висновок, яким стандартам керуватися, та/або чи будете ви створювати власні KPI», - Маура Ходж, CPA, партнер з аудиту в KPMG US, який очолює ESG компанії та практику забезпечення сталого розвитку, - йдеться у нещодавній веб -трансляції.

Нинішній ландшафт звітування ESG не має узгоджених стандартів, в результаті чого звіти є непослідовними, ненадійними та незрівнянними з іншими організаціями. Але це не заважає компаніям розкривати інформацію про питання сталого розвитку, чи це позначено як ESG, корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) чи щось інше. У звіті Інституту управління та підзвітності минулого року було встановлено, що 90% компаній у S&P 500 публікують звіти про стійкість або корпоративну відповідальність.

Одним із факторів зростання звітності ESG є попит з боку інвесторів. Іншим є посилення регулювання, таке як Положення ЄС про розкриття сталого фінансування. Очікується, що в США Комісія з цінних паперів та бірж оприлюднить свою пропозицію щодо розкриття інформації про зміну клімату та людський капітал до кінця цього року. Компанії, які не хочуть, щоб їх застали непідготовленими, коли обов'язкова звітність ESG набуває широкого розповсюдження, почали розкривати питання, які є суттєвими для їх бізнесу.

Майкл Букер, старший віце-президент з фінансів Близького Сходу в компанії Siemens Energy, нещодавно розповів у епізоді підкасту FM, що звітування ESG займає кілька років, і компанія все ще перебуває у шляху вдосконалення свого процесу.

"Це трансформація. ... Ми витрачаємо багато часу та зусиль на навчання людей, надати їм чітку перспективу ... щоб вони зрозуміли, що це позитивна подорож для всіх нас », - сказав він.

Отже, які конкретні кроки беруть участь у цій подорожі?

Ходж окреслив п'ять етапів - встановити, оцінити, спроектувати та впровадити, підтримати та запевнити - під час подорожі ESG.

1. Встановіть

Підтримка компанією питань ESG випливає не зі звіту, а з її стратегії. Однак звітність про стратегію має вирішальне значення для повідомлення про те, як ця стратегія буде реалізована. Для початку компанії зазвичай починають з оцінки суттєвості зацікавлених сторін, сказав Ходж.

Під час оцінки компанія співпрацює з усіма зацікавленими сторонами, щоб зрозуміти, що для них є найважливішим і як ці пріоритети відповідають її бізнесу, додала вона. Після цього компанії потрібно буде визначити свої показники, цілі та завдання, а також стандарт звітності, якого слід дотримуватися.

"Дуже часто компанії створюють свої власні ключові показники ефективності, тому що вони відчувають, що взяті ними зобов'язання не обов'язково узгоджуються із стандартами [звітування]", - сказала вона. "Я думаю про ці майже схожі на заходи, не пов'язані з GAAP, подібні до того, що ми робимо з фінансовою звітністю".

Вона пояснила, що стандарти та рамки сталого розвитку або ESG допомагають забезпечити порівняння між компаніями, але що внутрішнє вимірювання різного набору показників для відстеження результатів є цілком доречним.

На цьому етапі слід також звернути увагу на те, як і де буде повідомлятися ця інформація.

"Чи буде все це подано лише у документах SEC, чи буде у вас окремий звіт про корпоративну відповідальність або сталий розвиток, чи у вас буде окремий звіт [Рада зі стандартів бухгалтерського обліку сталого розвитку] або [Цільова група з питань розкриття інформації, пов'язаної з кліматом]?" - сказав Ходж. "Я думаю, що компанії борються з усім цим, і це дійсно [про] оцінку вартості та вигоди кожного з них".

2. Оцінити

На цьому другому етапі компанії повинні подивитися на поточні процеси та процедури, щоб визначити, чи існує контроль і чи можуть бути прогалини у контролі. Кінцевий пункт призначення інформації може керувати процесом.

Якщо дані призначені для корпоративної подачі, наприклад, AR01 у Великобританії чи подання 10-K у США, компаніям може знадобитися більш суворий процес для дотримання обмежень внутрішнього контролю. Це відрізняється від інформації, яка буде надходити на корпоративний веб -сайт, яка пов'язана з брендом і репутацією, і вимагає нижчого рівня строгості, доки є докази, що підтверджують висунуті заяви, сказав Ходж.

"На цьому етапі також дуже важливо подумати про технології", - додала вона. "Як ви можете використовувати технології для підвищення ефективності та ефективності та створення якісних даних протягом усього процесу".

3. Проектування та реалізація

На цьому етапі йдеться про вирішення способів здійснення контролю та про те, хто буде діяти за цим контролем. Ходж сказав, що мова також йде про те, як зв'язати питання ESG з фінансовою звітністю. Тут компанії повинні з'ясувати, де їм можуть знадобитися різні політики та процедури.

Наприклад, якщо компанія вирішить, що однією з її цілей ESG є досягнення паритету заробітної плати за ґендерною ознакою, і вона визначилася з показниками, їй потрібно буде переконатися, що процес збору даних не має розриву.

"Часто трапляється так, що особа, яка збирає дані, надсилає комусь електронний лист і каже:" Ей, надішліть мені звіт із усіма зарплатами всіх у компанії ", а іноді ці дані неповні через причини конфіденційності", - пояснив Ходж .

Розробляючи процес, компанії також можуть усвідомити, що коригування систем управління персоналом для збору додаткових даних може сприяти підвищенню ефективності.

4. Стабільність

Як тільки компанія починає збирати дані ESG, їй необхідно забезпечити безперервний моніторинг. Це може включати тестування контролю протягом року та переконання, що є докази, що підтверджують аудиторські сліди або сертифікати.

"Ми багато говоримо з нашими клієнтами про додавання процесу сертифікації, коли власники даних та збирачі даних сертифікуються до керівного комітету або до керівництва даних управління, щоб довести, що вони дотримувалися процедур", - сказав Ходж .

5. Запевняйте

"Зрештою, коли у вас є всі дані в порядку і ви знаєте, що у вас є такий аудиторський слід, ви можете почати шукати впевненості", - сказала вона.

Її робота з компаніями передбачає впевненість у їх даних, починаючи від викидів парникових газів і закінчуючи звітами про повну стійкість або корпоративну відповідальність.

«Ми вважаємо, що гарантія буде неминучою. Європейський Союз включив його до запропонованих ними правил, [і] ми чекаємо, коли подивимось на це SEC », - сказав Ходж. "Але в будь -якому випадку вам потрібно бути готовим і переконатися, що у вас є така супровідна документація, будь то для цілей внутрішнього аудиту або для зовнішнього аудиту".

Крім збільшення нормативних актів, вона сказала, що компанії надають свої дані ESG з двох інших причин: зменшити витрати на позики та звернути увагу на досягнення ESG для інвесторів та ринку.

Нарешті, Ходж додав, що компанії повинні очікувати, що їхні подорожі ESG займуть щонайменше два -три роки, з огляду на майбутні зміни у державних нормативних актах та очікування інвесторів.

"Цей процес [звітування ESG] надзвичайно повторюваний ... але ви не можете чекати", - сказала вона. "Краще мати сьогодні процес, який можна змінити, а не просто починати з нуля, коли ми повністю зрозуміємо, як це буде відбуватися".

-  Алексіс Сі Тхо  ( [відкрити контакти][email protected] ), помічник редактора FM-журнал.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Бізнес освіта, MBA Бухгалтерія, облік та податки Фінанси, кредит, банківська справа