5 порад, як знову заговорити в офісі

5 порад, як знову заговорити в офісі

Місяці ізоляції зробили невеликі розмови великою справою для фінансових фахівців.

Після більш ніж року спілкування з колегами та клієнтами за допомогою екрану комп’ютера багато людей стурбовані тим, щоб повернутися до офісу та знову розмовляти.

«Щоб звикнути до спілкування особисто, знадобиться час, і це нормально», - сказав Акаш Карія, спікер та автор семінару Small Talk Hacks із Гонконгу. "Ви будете мати незручне мовчання, але не відчувайте себе погано - ви навчитесь протягом усього цього процесу".

Якщо ви турбуєтесь про повернення розмов, спробуйте знову застосувати ці п’ять порад, щоб вам було зручно спілкуватися з іншими в професійних умовах.

Зосередьтесь на зв’язку над досконалістю. Якщо ви захоплені тим, як інші сприймають вас, ви можете саботувати вашу здатність спілкуватися з іншими. Замість того, щоб турбуватися про те, щоб сказати правильно, Карія рекомендувала послабити тиск на себе і почати розмову з почуттям цікавості.

"Якщо ви зосереджуєтесь на тому, щоб щиро цікавитись життям іншої людини, а не боятися сказати щось неправильне, вам стане набагато легше вести розмову", - сказала Карія.

Також може бути корисно пам’ятати, що інші люди, швидше за все, не звертають на вас особливої ​​уваги, тому що вони, як правило, турбуються про себе.

«Іноді людям здається, що вони повністю зосереджені на них,- каже Марла Генова з Social Speaking LLC, тренера з питань соціальних та публічних виступів із Фармінгтона, штат Коннектикут. "Коли люди відчувають тунельний зір і починають відчувати тривогу, вони не усвідомлюють, що люди не приділяють їм стільки уваги, як вони думають".

Замість того, щоб зациклюватися на собі, Генова рекомендувала зосередитися на своїй аудиторії та посланні, яке ви хочете донести. І якщо ви відчуваєте занепокоєння, не соромтеся визнати це, тому що швидше за все ви не самотні.

Задавайте відкриті запитання, які викликають позитивні відповіді. Це був важкий рік, і багато людей втомилися говорити на депресивні теми. Карія запропонувала поставити запитання, які вимагають від вашого співрозмовника подумати про цікаві та позитивні враження зі свого життя.

"Коли ми ведемо розмову, ми хочемо підняти настрій і почуватись щасливими", - сказала Карія. "Ви можете запитати їх про щось цікаве, над чим вони працювали останні кілька місяців, або про те, де вони з нетерпінням чекають відпустки, коли світ повернеться до нормального рівня".

Вона також рекомендував задавати відкриті запитання, а не щось, що вимагає лише однословної відповіді. Наприклад, замість того, щоб запитати: "Як пройшли вихідні?", Спробуйте запитати: "Яка частина вашого вихідного була найцікавішою?"

Використовуйте своє оточення. На думку Карії, ваше середовище пропонує цінний матеріал для розмов. Якщо ви боретеся з тим, що саме сказати, один із способів - оглянути навколо потенційних початківців розмов.

Наприклад, якщо ви помітили книгу на столі свого колеги, ви можете сказати: «Це виглядає цікаво. Про що це?"

"Ви можете подивитися на своє оточення та використати це для розмови, але я думаю, що тут важливо бути цікавим до іншої людини і зосередитися на створенні справжніх стосунків", - сказала Карія.

Поділіться чимось маленьким, але особистим про себе. Маленькі розмови мають репутацію марної трати часу та дихання, але ці невеликі взаємодії насправді можуть бути будівельним матеріалом для глибших зв’язків.

Карія рекомендувала під час цих розмов поділитися чимось маленьким, але значущим про себе. Наприклад, ви можете поділитися тим, що нещодавно змінили професію, просто взялися за нове хобі чи народили дитину.

"Усе, що ви відчуваєте, було багатим і позитивним досвідом у вашому житті, що відбулося протягом останніх кількох місяців, - це добре поділитися, тому що це допомагає створити справжню розмову", - сказала Карія. "Це також дає вашому партнерові можливість розказати щось особисте про себе".

Пропонуючи шматочок вразливості, ви відкриваєте двері для іншої людини, щоб зробити те саме.

Скористайтеся доступними інструментами та ресурсами. Якщо ви сподіваєтесь розкрити свої соціальні навички перед поверненням до офісу, доступні онлайн та офлайн ресурси.

Genova рекомендував приєднатися до групи на Meetup.com, який бере участь в програмі  міжнародної освіти , з'єднуючись з Speaking Circles facilitator у вашому регіоні, або найняти тренера, щоб підготуватися до повернення в офіс. 

Книги та відео також можуть допомогти вам вдосконалити свої навички розмов.

Ханна Пітстік - незалежний письменник із США.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI