Чому потрібно навчати персонал в час кризи?

Чому потрібно навчати персонал в час кризи?

Від керівників ми часто чуємо: «у нас немає грошей для навчання керівників або персоналу». Але є й інші, які обирають позицію посилення ефективності праці співробітників за рахунок запланованованого навчання.

«Суть бізнесу може бути зведена до трьох слів:

Персонал, продукт і прибуток...

Якщо у вас є проблеми з першим,

два інших можна забути.»

Лі Якокка

Кожному  з нас вже зрозуміло, що весь 2015 рік слід перевірити себе і свій бізнес на міцність. У цей нелегкий  період перед кожним керівником стоять питання, успішне вирішення яких вкрай важливо: як зберегти бізнес в умовах кризи? чи можливо заробити на кризі? як розвивати бізнес в цей період? де знайти клієнтів з грошима? як зберегти найцінніших робітників та позбутися баласту? та інше...

Від керівників ми часто чуємо: «у нас немає грошей для навчання  керівників або персоналу». Але є й інші, які обирають позицію  посилення ефективності праці співробітників за рахунок запланованованого навчання.

Для розвитку бізнесу  дуже важливо, щоб  ваші продукти або послуги купували. З огляду на ситуацію на ринку коли необмежена  кількість компаній, що  пропонують аналогічний товар за аналогічні ціни, кількість покупців, які готові купити ваш продукт або послуги  обмежується, тому що на  перше місце виходить якість обслуговування. Ви можете інвестувати кошти в обіг, брати кредити, а  кінцевий  покупець буде вибирати не вас. Для того, щоб отримати гроші від клієнта, що вам потрібні,  мало запропонувати йому те, що йому необхідно.

Зараз важливо вміти  обслуговувати клієнта таким чином, щоб він  вибирав вас знову і знову. Як часто ви звертали  увагу на те, як співробітники працюють під час вашої відсутності? Тепер дуже  гарний час, щоб оцінити, хто потрібен компанії, які  співробітники насправді працюють, а  хто створює ілюзію. Чи потрібно таким «співробітникам»  продовжувати платити гроші? Може, це ті, хто дійсно мають потребу у  «скороченні».  Для компанії краще зберегти цінні кадри і розвивати їх, інвестуючи гроші в підвищення кваліфікації, що у майбутньому повернеться у вигляді прибутків від вдячних клієнтів. Ми цілком впевнені, що зараз настав час, щоб навчати персонал. Головне, вирішити, хто гідний навчання, інвестиції в якого стануть вашим прямим прибутком, не порожньою витратою грошей «даремно».

За останні роки ринок має дефіцит якісних трудових ресурсів. Важко було знайти хорошого продавця, менеджера, управлінця. Заробітня платня для бухгалтерів та керівників є недостатніми, але через брак персоналу, вони отримували гроші. Зараз деякі компанії закриваються  разом із "поганими" кадрами, на ринку праці  з’являються «цінні» кадри. І це шанс для інших компаній, щоб зміцнити свій кадровий потенціал. Невже   так погано під час «нестабільності»?

Перш,  ніж піти на тренінг, керівники кажуть: "В мене не вистачає часу на навчання, стільки питань треба вирішити..." Під час навчання, працюючи разом з іншими керівникаи та тренером, багато хто знаходить вирішення своїх задач. І це відбувається набагато швидше, ніж у звичайному житті. Тренінг - є, також можливість поглянути на ситуацію з персоналом у розвитку вашої компанії з іншого боку. Це не дивно, що існує концепція синдром «Колобока».

Будь-яка криза – це процес еволюції, що означає " виживає найсильніший". І поняття "сильниший" не тільки ваша фінансові «подушка», але й також багаж  знань, які допомагають у прийнятті  швидких й обгрунтованих рішень,  і  та команда, яка  допомагає зберегти бізнес  та вивести його на якісно  інший рівень або поховати ваш бізнес з вашими планами. Результат виходу з кризи визначається здатністю врегулювання  балансу між оборонною стратегією, щоб зберегти результати минулого, і наступаючими стратегіями, які орієнтовані на зосередження та використанні нових можливостей для росту та розвитку.

Ми можемо вам допомогти стати сильнішими, озброюючи вас знаннями та навичками для сворення успішного майбутнього. У постійно мінливому світі планування неможливе. Світ є непередбачуваним. За таких умов планування   перходить в стратегічне мислення. В основі  стратегічного мислення  лежить здатність взаємодіяти з майбутнім, зрозуміти зміни, побачити зміну парадигм і перетворити це в політику конкретних дій.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Лідерство, тімбілдинг Саморозвиток