Для чого вам знати, як я 30 хвилин керувала справжнім океанським лайнером?
Що робити, щоб ваші клієнти не йшли до конкурентів: конкретний приклад з моєї подорожі крізь Атлантику.
Хочете сати самих лояльних та відданих клієнтів на світі?
Хочете, щоб вони навіть думки не допускали “переметнутися” до конкурентів?
Створіть для них такий безкоштовний для вас та дуже цінний
для них продукт у вашому бізнесі!
Ось конкретний приклад з моєї подорожі крізь Атлантику.
А ще чергова історія про пригоди Людмили Калабухи, від якої стигне в жилах кров!
Пам’ятаю, коли моя подруга пішла на курси водіння, вона мене попередила:
- Мілочко! Ти на вулицю не виходь! А там на машині їзджу!
Як саме я потрапила на цей легендарний круїз і що із нами було при поверненні на Україну - обов’ язково прочитайте тут, якщо вас вирішать незаконно затримати на кордоні !
Було так!
На Канарському острові ГранКанарія (про мій канарський досвід і як він допоможе вашому бізнесу - читайте тут) ми сілі на величезний океанський лайнер (а там таке із нами робилося - досвід, який допоможе вашим продажам по телефону - про це тут написано!) і поїхали до Берегів Бразилії.
А що було далі - читайте: http://www.kalabukha.com.ua/yak-ya-30-hvylyn-keruvala-spravzhnim-okeanskym-lajnerom/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами