На якій дистанції клієнт погодиться на все, що ви запропонуєте?

На якій дистанції клієнт погодиться на все, що ви запропонуєте?

Детальний опис 4 видів дистанції, на якій клієнти найкраще купляють в торговому залі, в офісі та під час презентації продукту.

"Я відчувала його гаряче дихання і відхилилася всім корпусом назад, неприродно посміхалася і мріяла тільки про одне, як скоріше втекти!"

 

Це не сцена з "50 відтінків сірого", це фрагмент звіту моєї асистенки по дослідженню "Таємний покупець", яке я проводжу перед тренінгом в компанії.

Вона йшла в цей магазин і раділа, що поєднає і «Завдання» і нарешті замовить собі фотошпалери на кухню, давно збиралася. Вона прийшла з твердим наміром здійснити покупку, а рятувалася втечею!

 

У чому ж справа?

Широкий асортимент, європейські виробники, ремонт в офісі, чай, кава, а чому клієнти втікають?

ВТІКАЮТЬ!

Було порушено особистий простір людини, відбулося грубе втручання в інтимну зону.

Важливий момент в продажах - це дистанція!

 

Кожна людина відчуває простір навколо себе як свій власний, недоторканний кокон: зону комфорту і безпеки.

Виділяють чотири типи відстані для спілкування і успішних продажів.

Які саме і чому це так важливо, читайте у моїй новій статті!

http://www.kalabukha.com.ua/na-yakij-dystantsiji-klijent-pohodytsya-na-vse/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами