Компанії

Український інтелект




Коротко про компанію

ПП "Український інтелект"  аналітика, моніторинг, соціологічні дослідження, освіта, консалтинг.

Моніторинг. Аналітика. Соціологічні опитування. Суспільне моделювання. Антикризовий менеджмент. Освіта. 

Monitoring. Analytics. Sociological researches. Social Modeling. Anti-crisis management. education. Since 1995

Послуги

Послуги з аутсорсингу

Моніторинг: ринків, соціальної сфери; медіа моніторинг; моніторинг та оцінка ефективності виконання проектів/програм; розподілення і витрачання коштів при реалізації програм/проектів; моніторинг роботи окремих департаментів, відділів на предмет оптимізації діяльності; моніторинг та оцінка положення компанії на ринку 

І.1. Моніторинг та оцінка у діяльності державних органів:

  • стратегічне планування, визначення мети та пріоритетних напрямків розвитку,
  • методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
  • постановка завдань; коригування діяльності у реальному часі;
  • розробка технічного завдання;
  • контроль видатків та зменшення фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за поточною діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
  • підвищення результативності діяльності (співставлення короткострокових та стратегічних планів, усунення неефективних, затратних ланок діяльності)
  • підвищення кваліфікації управлінських кадрів міжнародні стандарти управління 

І.2. Медіа моніторинг, у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.

Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.

І.3. Моніторинг для бізнесу

  • моніторинг ринків з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства
  • моніторинг менеджменту на підприємстві
  • моніторинг якості обслуговування (банки, торгівля, ресторанний бізнес, послуги зв’язку, побутові послуги та ін.)
  • моніторинг ефективності реклами – для компаній-рекламодавців, медійних компаній. Моніторинг допомагає оптимізувати видатки і співставити мету, завдання реклами із потребами клієнта, рекламодавця і медійної компанії 

І.4. Моніторинг у роботі громадських організацій:

  • створення та просування бренду НГО,
  • моніторинг у роботі НГО для підвищення інституційної спроможності 

І.4.1. Моніторинг діяльності державних органів влади з боку громадського суспільства: 

  • підвищення інституційної спроможності неурядової організації,
  • оптимізація управління та підвищення ефективності розподілення бюджетних, донорських та волонтерських ресурсів
  • контроль програм та проектів
  • дотримання виконання програм та проектів, використання коштів, громадський моніторинг та контроль
  • моніторинг інформаційних ресурсів, вивчення цільових та контактних аудиторій,  створення та просування  бренду неурядової організації.
  • підбір методології та розробка інструментарію,
  • встановлення показників негайної віддачі,
  • використання проміжних результатів дослідження,
  • застосування показників завершального впливу
  • моделювання можливих шляхів вирішення проблеми 

      І.5. Політичний моніторинг:

  • стратегічне планування діяльності на основі результатів моніторингу у реальному часі
  • розробка політичних програм, формування політичних рішень на основі потреб суспільства
  • громадський моніторинг виконання політичних кредитів
  • контроль використання та розподілення коштів
  • поліпшення взаємодії влади з усіма прошарками суспільства
  • оперативне коригування діяльності
  • соціальний моніторинг 
  • а також інші види моніторингу (громадський, державний, економічний). 

Стратегічне планування: роботи напрямків відділів, департаментів, підрозділів, філій та організацій різних форм власності 

  1. Соціологічні дослідження - організація та проведення досліджень за напрямками:
  • законодавство, регуляторна політика, дотримання законодавства, відповідність законодавства вимогам ЄС;
  • освітня та наукова політика; ґендерні питання;
  • політичний аналіз;
  • маркетингові дослідження;
  • соціальна політика та реформування системи надання соціальних послуг; 
  1. Маркетингові комунікації – аналіз маркетингової політики компанії, побудова ефективної ділових системи комунікації, орієнтованих на результат; дистрибуція; брендінг

V. Налагодження інформаційної системи в організації / на підприємстві. Створення ефективного інформаційного портрету компанії /  продукту / особи. 

VI.Навчання, проведення тренінгів, семінарів: 

VI. 1. «Моніторинг у роботі НУО як інструмент стратегічного планування та фандрейзингу для підвищення інституційної спроможності неурядової організації» 

VI. 2. Моніторинг у діяльності громадського сектору

  • Законодавчі засади моніторингу. Внутрішній і зовнішній моніторинг
  • застосування моніторингу для стратегічного планування діяльності ГО
  • використання моніторингу для оцінки діяльності програм і проектів
  • моніторингові технології контролю програм та проектів
  • моніторинг як інструмент фандрейзигну і створення та просування  бренду неурядової організації 

У навчальному процесі використовується

 Інтерактивна компонента. Рольові ігри

 VI. 3. Основи ведення бізнесу у сфері сільського зеленого туризму та органічного землеробства

Клієнти

Міністерство праці та соціальної політики України. Соціологічне дослідження «Молодь та її майбутнє на ринку праці», ЦНТІ, №010040002249

Моніторингове дослідження ефективності реформи освіти у початковій школі в Україні на замовлення програми IREX департаменту освіти посольства США в Україні

Моніторинг ґендерних аспектів молодіжної зайнятості у рамках проекту «Подолання ґендерної та вікової дискримінації на ринку праці в Україні: навчання та програма дій», м. Львів

Моніторинг радіотрансляцій програми «Голос Америки» в 5 містах України на замовлення аналітичного центру «Інтермедіа», м. Вашингтон, США

Моніторинг передвиборчих настроїв у м. Києві на замовлення КМУ

проект із застосування моніторингу у роботі неурядових організацій - разом з канадською організацією CESO (Canadian Executive Service Organization)

2018 – оцінка організаційної спроможності ОГС та їх об’єднань; кризовий менеджмент, організаційний розвиток, як переможець тендеру ІСАР «Єднання»

2017 - моніторинг експорту ринку лісу для проекту for “GIZ Office Ukraine

Integrated Urban Development in Ukraine”

2015 – моніторинг та оцінка передвиборчих настроїв, вибори мера м. Києва

2002 - 2018 – моніторинг ринків, споживчих настроїв, соціальний моніторинг; медіа моніторинг

2014 - моніторинг та аналіз споживчих симпатій в Україні на ринку органічних продуктів

2013 – моніторинг ринку органічних продуктів в Україні

моніторинг українських та англомовних видань на тему «експорт лісу»

10 тренінгів для роботодавців м. Києва на тему «Організаційна культура підприємства». - 100% фінансування за рахунок Фонду соціального страхування

Тренери


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.