Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Український інтелект

Український інтелект
Телефон:
(067) 398-80-64 Показать
Эл. почта: Сайт:
http://ukr-monitor.com.ua
Адрес:
Киев, ул. Малиновского, 25
Контактное лицо:
Людмила Леонидовна
О компании:

Кратко о компании

ЧП "Український інтелект" тренінги, семінари, аналітика, моніторинг, освіта, консалтинг.

Тренінги: «Інструменти моніторингу для бізнесу», «Моніторинг та оцінка у державному управлінні»

Теми занять: 

  • методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
  • розробка технічного завдання;
  • контроль видатків та фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за  діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
  • підвищення результативності діяльності (усунення неефективних, затратних ланок діяльності)

«Моніторинг у роботі громадських організацій», "Громадський контроль роботи державних органів".

Теми занять:

  • моніторинг для стратегічного планування та контролю програм і проектів;
  • громадський моніторинг дотримання виконання програм  та проектів;
  • громадський контроль за використанням коштів;
  • моніторинг інформаційних ресурсів;
  • моніторинг у роботі НУО для підвищення інституційної спроможності неурядової організації.

Услуги

Послуги з аутсорсингу

Моніторинг: ринків, соціальної сфери; моніторинг та оцінка ефективності виконання проектів/програм; розподілення і витрачання коштів при реалізації програм/проектів; моніторинг роботи окремих департаментів, відділів на предмет оптимізації діяльності; моніторинг та оцінка положення компанії на ринку 

І.1. Моніторинг та оцінка у діяльності державних органів:

  • стратегічне планування, визначення мети та пріоритетних напрямків розвитку,
  • методологія та інструментарій моніторингу та оцінки у сфері державного управління;
  • постановка завдань; коригування діяльності у реальному часі;
  • розробка технічного завдання;
  • контроль видатків та зменшення фінансових ризиків (розподілення відповідальності, контроль за поточною діяльністю окремих секторів / напрямків / відділів)
  • підвищення результативності діяльності (співставлення короткострокових та стратегічних планів, усунення неефективних, затратних ланок діяльності)
  • підвищення кваліфікації управлінських кадрів міжнародні стандарти управління 

І.2. Медіа моніторинг, у т.ч. англомовних видань використовується компаніями-рекламодавцями та медійними компаніями для підвищення продаж товарів, що рекламуються.

Моніторинг допомагає оптимізувати видатки та узгодити цілі і завдання рекламодавців і медійної компанії та співставити їх з потребами споживача.

І.3. Моніторинг для бізнесу

  • моніторинг ринків з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства
  • моніторинг менеджменту на підприємстві
  • моніторинг якості обслуговування (банки, торгівля, ресторанний бізнес, послуги зв’язку, побутові послуги та ін.)
  • моніторинг ефективності реклами – для компаній-рекламодавців, медійних компаній. Моніторинг допомагає оптимізувати видатки і співставити мету, завдання реклами із потребами клієнта, рекламодавця і медійної компанії 

І.4. Моніторинг у роботі громадських організацій:

  • створення та просування бренду НГО,
  • моніторинг у роботі НГО для підвищення інституційної спроможності 

І.4.1. Моніторинг діяльності державних органів влади з боку громадського суспільства: 

  • підвищення інституційної спроможності неурядової організації,
  • оптимізація управління та підвищення ефективності розподілення бюджетних, донорських та волонтерських ресурсів
  • контроль програм та проектів
  • дотримання виконання програм та проектів, використання коштів, громадський моніторинг та контроль
  • моніторинг інформаційних ресурсів, вивчення цільових та контактних аудиторій,  створення та просування  бренду неурядової організації.
  • підбір методології та розробка інструментарію,
  • встановлення показників негайної віддачі,
  • використання проміжних результатів дослідження,
  • застосування показників завершального впливу
  • моделювання можливих шляхів вирішення проблеми 

      І.5. Політичний моніторинг:

  • стратегічне планування діяльності на основі результатів моніторингу у реальному часі
  • розробка політичних програм, формування політичних рішень на основі потреб суспільства
  • громадський моніторинг виконання політичних кредитів
  • контроль використання та розподілення коштів
  • поліпшення взаємодії влади з усіма прошарками суспільства
  • оперативне коригування діяльності
  • соціальний моніторинг 
  • а також інші види моніторингу (громадський, державний, економічний). 

Стратегічне планування: роботи напрямків відділів, департаментів, підрозділів, філій та організацій різних форм власності 

  1. Соціологічні дослідження - організація та проведення досліджень за напрямками:
  • законодавство, регуляторна політика, дотримання законодавства, відповідність законодавства вимогам ЄС;
  • освітня та наукова політика; ґендерні питання;
  • політичний аналіз;
  • маркетингові дослідження;
  • соціальна політика та реформування системи надання соціальних послуг; 
  1. Маркетингові комунікації – аналіз маркетингової політики компанії, побудова ефективної ділових системи комунікації, орієнтованих на результат; дистрибуція; брендінг

V. Налагодження інформаційної системи в організації / на підприємстві. Створення ефективного інформаційного портрету компанії /  продукту / особи. 

VI.Навчання, проведення тренінгів, семінарів: 

VI. 1. «Моніторинг у роботі НУО як інструмент стратегічного планування та фандрейзингу для підвищення інституційної спроможності неурядової організації» 

VI. 2. Моніторинг у діяльності громадського сектору

  • Законодавчі засади моніторингу. Внутрішній і зовнішній моніторинг
  • застосування моніторингу для стратегічного планування діяльності ГО
  • використання моніторингу для оцінки діяльності програм і проектів
  • моніторингові технології контролю програм та проектів
  • моніторинг як інструмент фандрейзигну і створення та просування  бренду неурядової організації 

У навчальному процесі використовується

 Інтерактивна компонента. Рольові ігри

 VI. 3. Основи ведення бізнесу у сфері сільського зеленого туризму та органічного землеробства

Тренеры

Веспер Людмила Леонидовна Веспер Людмила Леонидовна
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
Партнеры сайта
544 тренинга, 21 тренер, 2307 новостей, 34 статьи
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».