Літня школа тотального маркетингу

Літня школа тотального маркетингу

Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] запрошує на драйвовий маркетинговий інтенсив - Літню школу тотального маркетингу, що відбудеться з 10 по 14 липня 2013.

Якщо Ви:

  • відчуваєте, що потопаєте в операційній рутині;
  • більше не маєте сил для генерування та впровадження нових ідей;
  • розумієте, що маркетингові активності вашої компанії вже не дають очікуваного потоку нових клієнтів та запланованого збільшення продажів;
  • спраглі за новими знаннями, обміном досвідом та спілкуванням з колегами.

Пропонуємо Вам перезавантажитися на Літній школі тотального маркетингу і по-новому поглянути на власні продукти, клієнтів, існуючу систему маркетингу та знайти ідеї для справжнього прориву. А також - отримати емоційний заряд на реалізацію своїх найзухваліших мрій.

Вас чекають оригінальні ідеї, нові моделі та способи мислення, світові тренди і креативні рішення!

 Від навчання учасники отримають:

  • розуміння системи маркетингу як цілого та взаємозв’язків її ключових елементів, чітку логіку побудови та управління маркетинговою системою;
  • "update" маркетингових підходів та інструментарію для розробки креативних та інноваційних рішень;
  • перелік "100 ідей для впровадження", який кожен учасник сформує для себе протягом програми;
  • унікальну можливість попрацювати на інших ринках через вирішення "живих кейсів";
  • купу енергії, драйву та позитиву, щоб повернувшись на роботу, почати втілювати проривні проекти в життя.

А ще навчання в kmbs – це завжди зміни. І вони стосуються не тільки професійної сфери. Участь в ЛШТМ – це можливість подивитись на себе не лише як на функціонального менеджера-маркетолога, а почати діяти в ролі управлінця та лідера змін в компанії.

Як все буде відбуватися?

Буде одночасно важко і дуже цікаво. Навчання на Літній школі – це глибинне занурення в маркетинг та безперервний драйв: 5 днів по 10 годин щоденно учасники працюватимуть в аудиторіях з викладачами kmbs та кращими маркетинг-директорами України, а після навчання шукатимуть ефективні рішення для "живих кейсів" (а це ще додаткові 2-5 годин щодня).

"Живі кейси" - унікальна особливість ЛШТМ, що надає можливість спробувати свої сили у вирішенні стратегічних маркетингових задач на нових ринках та в інших галузях. Учасники працюватимуть в групах, а по завершенню програми презентуватимуть свої рішення власникам або топ-менеджерам компаній.

Також цьогорічна новинка ЛШТМ - "Лабораторія ідей". В форматі 15-хвилинних презентацій учасникам будуть представлені яскраві реалізовані маркетингові проекти - приклади того, як можна створювати нові ринки, змінювати культуру споживання, диференціювати компанію від конкурентів та впроваджувати інновації в існуючі бізнес-моделі.

Дати проведення: 10-14 липня 2013

Місце проведення: Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs], м. Київ, вул. Волоська, 8/5, 4-й корпус, 4-й поверх.

Більш детальний опис програми

З будь-яких питань звертайтеся до Поліни Поповичук: [044] 490 6635, [098] 705 4449, [відкрити контакти][email protected]

До зустрічі в kmbs!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини