Літня школа тотального маркетингу
Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] запрошує на драйвовий маркетинговий інтенсив - Літню школу тотального маркетингу, що відбудеться з 10 по 14 липня 2013.
Якщо Ви:
- відчуваєте, що потопаєте в операційній рутині;
- більше не маєте сил для генерування та впровадження нових ідей;
- розумієте, що маркетингові активності вашої компанії вже не дають очікуваного потоку нових клієнтів та запланованого збільшення продажів;
- спраглі за новими знаннями, обміном досвідом та спілкуванням з колегами.
Пропонуємо Вам перезавантажитися на Літній школі тотального маркетингу і по-новому поглянути на власні продукти, клієнтів, існуючу систему маркетингу та знайти ідеї для справжнього прориву. А також - отримати емоційний заряд на реалізацію своїх найзухваліших мрій.
Вас чекають оригінальні ідеї, нові моделі та способи мислення, світові тренди і креативні рішення!
Від навчання учасники отримають:
- розуміння системи маркетингу як цілого та взаємозв’язків її ключових елементів, чітку логіку побудови та управління маркетинговою системою;
- "update" маркетингових підходів та інструментарію для розробки креативних та інноваційних рішень;
- перелік "100 ідей для впровадження", який кожен учасник сформує для себе протягом програми;
- унікальну можливість попрацювати на інших ринках через вирішення "живих кейсів";
- купу енергії, драйву та позитиву, щоб повернувшись на роботу, почати втілювати проривні проекти в життя.
А ще навчання в kmbs – це завжди зміни. І вони стосуються не тільки професійної сфери. Участь в ЛШТМ – це можливість подивитись на себе не лише як на функціонального менеджера-маркетолога, а почати діяти в ролі управлінця та лідера змін в компанії.
Як все буде відбуватися?
Буде одночасно важко і дуже цікаво. Навчання на Літній школі – це глибинне занурення в маркетинг та безперервний драйв: 5 днів по 10 годин щоденно учасники працюватимуть в аудиторіях з викладачами kmbs та кращими маркетинг-директорами України, а після навчання шукатимуть ефективні рішення для "живих кейсів" (а це ще додаткові 2-5 годин щодня).
"Живі кейси" - унікальна особливість ЛШТМ, що надає можливість спробувати свої сили у вирішенні стратегічних маркетингових задач на нових ринках та в інших галузях. Учасники працюватимуть в групах, а по завершенню програми презентуватимуть свої рішення власникам або топ-менеджерам компаній.
Також цьогорічна новинка ЛШТМ - "Лабораторія ідей". В форматі 15-хвилинних презентацій учасникам будуть представлені яскраві реалізовані маркетингові проекти - приклади того, як можна створювати нові ринки, змінювати культуру споживання, диференціювати компанію від конкурентів та впроваджувати інновації в існуючі бізнес-моделі.
Дати проведення: 10-14 липня 2013
Місце проведення: Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs], м. Київ, вул. Волоська, 8/5, 4-й корпус, 4-й поверх.
Більш детальний опис програми
З будь-яких питань звертайтеся до Поліни Поповичук: [044] 490 6635, [098] 705 4449, [відкрити контакти]
До зустрічі в kmbs!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини