Хроніки виїзного Львівського модулю

Хроніки виїзного Львівського модулю

Наприкінці квітня понад 50 учасників трьох MBA-груп kmbs виїхали до Львова, де інтенсивно працювали над «живими» кейсами, навчались, зустрічались з бізнес-спільнотою, знайомились з містом та досліджували його неповторну атмосферу.

Виїзні навчальні модулі в регіони України – одна з особливостей MBA-програм Києво-Могилянської бізнес школи [kmbs]. Половину часу, відведеного на виїзний модуль, учасники занурюються у бізнес-атмосферу регіону: працюють над “живим” кейсом - реальним місцевим бізнесом, а решту часу навчаються з викладачами та знайомляться з культурними особливостями регіону. 

Наприкінці квітня понад 50 учасників трьох MBA-груп kmbs виїхали до Львова, де інтенсивно працювали над «живими» кейсами, навчались, зустрічались з бізнес-спільнотою, знайомились з  містом та досліджували його неповторну атмосферу.  Львівські «живі» кейси Учасники групи Executive MBA-21 (ЕМВА-21) працювали над "живими” кейсами двох компаній: “Eleks Software” (один з лідерів українського ІТ-аутсорсингу) та холдингом емоцій "!Fest" (концептуальні ресторани "Криївка", "Мазох-cafe", Ресторація-музей “Гасова лямпа”, "Львівська Майстерня Шоколаду" і т.д.) Теперішній успіх цих двох компаній - це продумана смілива Ідея. Їхній майбутній успіх - це нова Ідея. Власне, пошуком Ідеї для майбутнього прориву учасники Executive MBA-21 і займалися протягом всього візиту. В обох випадках завданням учасників було розробити цілісну стратегічну логіку розвитку компанії, попрацювавши з візією, місією, цінностями та стратегією.«Львівський модуль - ще один доказ, що «soft is hard». Компанії “Eleks” та “!Fest” показали, що успіх і задоволення в бізнесі - це гармонія між тим, що ти хочеш, що ти можеш і що ти робиш. А труднощі виникають тоді, коли ідея не дисонує зі стратегією і бізнес-моделлю», - говорить Віктор Оксенюк, керівник проектів  kmbs.Результатом роботи учасників ЕМВА-21 стали сценарії стратегічного розвитку для компаній “Eleks” та “!Fest”.“Ми сподіваємось, що робота над кейсами мала не тільки навчальну цінність для учасників групи, але й практичну користь для топ-менеджерів та власників компаній», - говорить Едуард Мальцев, керівник програми Executive MBA. Учасники програми Master in Business Leadership (MBL-4) працювали над живим кейсом іншої відомої на міжнародному ринку ІТ-компанії –SoftServe, одним з керівників якої є випускник kmbs, Олег Денис. Після знайомства компанією та серії зустрічей з топ-менеджментом, учасники презентували рішення щодо того, як втримувати інноваційний підприємницький дух у великій компанії та ефективно запускати та управляти «стартапами» всередині організації.Також MBL-4 разом з Master of Banking and Finance (MBF-4) досліджували бізнес-модель компанії “Медіс”. Бізнес цієї компанії побудований на задоволенні потреб клієнтів, які проходять медичні обстеження та лікування, і при цьому потребують додатково здати аналізи крові для уточнення діагнозу чи контролю ходу лікування. Наразі, компанія стоїть перед дилемою: 

  1. Розвивати далі мережу маніпуляційних кабінетів (пунктів забору крові) у Львові чи в сусідніх регіонах.
  2. Розвивати нові перспективні напрямки діагностики.

MBA-учасникам вдалось провести «польові» дослідження, знайти переваги та недоліки роботи мережі маніпуляційних кабінетів у порівнянні з конкурентами, розробити стратегію розвитку мережі, побудувавши фінансову модель альтернативних варіантів розвитку, розробивши маркетингову стратегію,  та моделі диференціації, що відповідають новим каналам продаж та неохопленим сегментам ринку. В рамках навчальної частини учасники пройшли курси підприємництва від Михайла Винницького та Інвестиційного менеджменту від Євгена Пенцака. Дослідження культурного феномену Львова Гуманітарно-культурна частина виїзного модулю kmbs була не менш насиченою. Вечори МВА-учасників проходили в спільних зустрічах. Зокрема, з директором Львівської бізнес-школи,(Lvbs) Софією Опацькою, та проректором зі стратегічного розвитку Українського католицького університету (УКУ), Володимиром Турчиновським. Говорили про цінності які створює УКУ спільно з Lvbs. Зустрічалися з львівськими підприємцями - випускниками kmbs Ярославом Рущишиним (компанія “Тротолла”) з яким обговорювали тему "Львів історичний. Львів підприємницький. Львів майбутній" та поспілкувалися з Андрієм Худо (співвласник холдингу емоцій "!Fest") на затишній вечері в його закладі - Бернардинському дворику, про філософію підприємництва та бізнес у львівському контексті. Досліджували учасники і історію львівського шоколаду у «Львівській майстерні шоколаду», де потім власноруч готували смачні ласощі. Крім того, учасники МВА-програм та запрошені гості відвідали незвичайний джазовий вечір «Підтприємництво та джаз». Музичну подію було організовано Києво-Могилянською Бізнес Школою спільно з Культурно-мистецьким об`єднанням «Дзиґа» та його засновником Маркіяном Іващишиним. Подія відбулась у трапезній палаті легендарного Домініканського костелу, за участю гурту ShockolaD та засновника джазового клубу - Назара Поливки. У форматі jam session були залучені як музиканти, та і самі учасники. Тому вечір проминув на одному подиху. Таким був Львівський модуль для груп ЕМВА-21, MBL-4 та MBF-4. Зазвичай, виїзні модулі – це найбільш згадувані випускниками моменти. Сподіваємося, що цей модуль став ще одним важливим кроком учасників до персонального та професійного розвитку, їх компаній – до бізнес-прориву, а МВА-груп – до інтеграції один з одним :) 

Переглянути фото з львівського модулю kmbs


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини