Як спланувати розвиток системи маркетингу та продаж для свого бізнесу на рік вперед

Ви плануєте розвивати свій бізнес? Чи прагнете "пересидіти" кризу, доки все стихне?

Деякі підприємці діють за логікою страуса - ховають голову в пісок, намагаючись не реагувати на ті виклики та загрози, які спіткали економіку нашої країни, і позначились на більшості компаній. 

Вони вважають, що якщо не "робити різких рухів", то все якось "саме пройде", і "якось буде". 

Але саме таких підприємців в першу чергу виносить за борт - їхні компанії закриваються, бізнес банкрутує, а конкуренти перехоплюють клієнтів.

  • Якщо ж ви хочете бути Мисливцем а не Здобиччю,
  • Якщо для вас "Криза" - не страшна загроза, а Можливість для Розвитку
  • Якщо ви готові рухатись вперед, розвивати свою компанію, та здобувати нових вершин навіть в умовах нестабільності  


То цей тренінг саме для Вас

http://www.trn.ua/trainings/51354/ 

На цьому тренінгу ми будемо говорити (!найголовніше - навчимо вас):

  • як примусити клієнтів платити вам гроші за ваш товар чи послугу, не запитуючи про ціну;
  • як регламентувати та автоматизувати ваш відділ маркетингу та продаж;
  • як скласти стратегію Розвитку вашого бізнесу на рік вперед


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

  • Розділ 1. Комунікації 
  • Розділ 2. Бізнес-процеси
  • Розділ 3. Математика та економіка
  • Цільова аудиторія. Як оцінити та проаналізувати для свого бізнесу.
  • Ключові мотиваційні зачіпки для прийняття рішення про покупку ваших товарів та послуг
  • Складаємо повідомлення правильного формату для вашої цільової аудиторії. 
  • Який канал комунікації вибрати для вашої компанії – Інтернет, Офлайн
  • Реклама. Ключові аспекти реклами та як їх адаптувати для вашого бізнесу
  • Обираємо оптимальну схему продаж для вашого бізнесу
  • Складаємо структуру відділу продаж для вашої компанії
  • Встановлюємо посадові інструкції та регламент роботи маркетологів та продавців для вашої компанії
  • Описуємо мотиваційну систему оплати праці співробітників та встановлюємо показники КРІ для вашого бізнесу
  • Як порахувати бюджет на маркетинг. Визначаємо принципи бюджетоутворення для вашої компанії
  • Ціноутворення. Визначаємо принципи, за якими потрібно ставити ціну на свої товари та послуги. 
  • Ключові показники для контролю ефективності маркетологів та продавців. Що і як потрібно контролювати, якщо ви не розбираєтесь в маркетингу
  • Формат звітування від підрядників та співробітників для керівника та топ- менджера


Які питання будуть розкриті на тренінгу:

1. Ідеальний клієнт. Як він виглядає, скільки їх, які мотиви комплекси та бажання в нього в голові

2. Де шукати ідеального клієнта. ЯК йому сказати про вас та вашу компанію.

3. Як встановлювати контакт. ЩО потрібно йому сказати, щоб він вас почув, і головне – замовив ваш товар/послугу

4. Що робити з вашими продавцями та маркетологами. Звільняти, набрати нових, чи навпаки подякувати та дати премію?

5. Як зрозуміти, що підрядники по маркетингу вас дурять?

6. Як сформулювати ціну на свої товари та послуги, щоб отримати максимальний прибуток?

7. Бюджети на маркетинг. Як затрати перетворити на інвестицію?

8. Як зробити відділ маркетингу та продаж керованим та прогнозованим

9. Який по розміру штат продавців та маркетологів потрібно тримати у себе в компанії.

10. Скільки підрядників та яких саме потрібно найняти для ефективного маркетингу.

Реєструйтесь!

[відкрити контакти]050 913 27 29


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини