У Тернополі розповіли про «Вихід на ринки ЄС»

  • 15 березня 2016
  • ТренінгиНовини
У Тернополі розповіли про «Вихід на ринки ЄС»

Бізнес - зустріч "Вихід на ринки ЄС: нові можливості розвитку бізнесу" відбулася у Тернополі.

20 лютого у Тернополі відбулася бізнес-зустріч «Вихід на ринки ЄС: нові можливості розвитку бізнесу». Захід, організований Клубом Ділових Людей та Фундацією СEASC, зібрав понад  100 людей, яких цікавлять можливості виведення бізнесу на європейські ринки.

Тема заходу організаторами були обрана невипадково. Основний привід – підписання угоди про асоціацію, інші – втрата традиційних ринків бізнесу, постійне збільшення кількості споживачів у ЄС, через що українські підприємці інтенсивно інтегруються до Європи. Де брати кошти і як підготувати  власний бізнес до нових масштабів – розповідав тернополянам президент CEASC Микола Смолінський.

 «Малі та середні підприємства відзначаються інноваційним потенціалом, та динамічністю для здійснення революційних технологічних проривів та виведення на ринок інноваційних послуг.«Горизонт-2020» – програма для допомоги компаніям, які швидко розростаються та стають міжнародними», – відзначив Микола Смолінський і розповів про умови, етапи та особливості участі.

Учасники Клубу про вихід на ринки ЄС:

Михайло Ратушняк, директор компанії «Ант» (торгівля продуктами харчування) (Тернопіль):

«Найбільше мене вразило те, що 30 країн ЄС мають свій консолідований бюджет та допомагають розвивати інфраструктуру тих країн, які прагнуть цього. Також мене здивувало, що будівельна спроможність в Польщі у 10 раз більша, ніж в Україні. Дуже багато українців намагаються отримати візу для того, щоб поїхати на заробітки в Польщу. Від цього в мене серце переповнюється негативними емоціями.  Україні якнайшвидше потрібно в Європу, яка буде нас підтягувати до власних стандартів.

Тема «Вихід на ринки ЄС» дуже зацікавила. Зараз в Україні ситуація нестабільна, особливо у фінансовій сфері. Якщо знайти своє місце на ринку в Європі -  зможемо отримати шанс для процвітання свого бізнесу, для себе, своєї родини та колективу. 

Я глибоко переконаний, що для того, щоб Україна стала успішною країною, потрібно налагодити власне виробництво. Хочу виконати заповіт Андрія Шептицького, який казав, що «наш народ ніколи не буде багатим, а завжди буде бідним до того часу, поки не буде мати власного промислу, а його торгівлю здійснюватимуть чужинці». 

Зараз наша компанія займається торгівлею продуктів власного харчування в України.  Я планую в межах Тернопільської області викупити мережу магазинів, щоб просувати та лобіювати товари місцевих виробників  на полиці власних магазинів.А далі - життя підкаже, з яким виробництвом чи товаром можна іти в Європейський Союз. Вважаю, що наш народ повинен відвідувати бізнес-школи, отримувати знання, вчитися, як просувати наш український товар на європейські ринки». 

Святослав Козловський, директор ПаАТ СК «Арсенал Страхування» (Тернопіль):«Дуже позитивні враження від заходу. Михайло Смолінський дуже хороший лектор та практик. Я отримав багато корисної інформації щодо можливостей залучення коштів, грантових програм та конкретних цифр. Я зрозумів суть написання проектів, на які саме особливості треба звернути увагу при їх написанні. Також мені була цікава інформація про порівняння України і наших найближчих країн-сусідів – як вони працюють з європейськими ресурсами, дотаційними програмами. Побачив можливості для розвитку у цьому плані»

Володимир Шозда, директор підприємства «Архібуд» BOI COIУ (будівництво, ремонт, будматеріали) (Тернопіль):«Тема заходу «Вихід на ринки ЄС» є актуальною та дуже цікавою. Я цілком задоволений, що пришов. Експерт Микола Смолінський надав корисну інформацію про нові можливості розвитку бізнесу та як залучити кошти з Європи. У майбутньому ми плануємо розширити свій власний бізнес та отримати можливість виходу на ринок ЄС».


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини