Акция! Только сегодня! Кадровый семинар-практикум по цене 432 грн!

Акция! Только сегодня! Кадровый семинар-практикум по цене 432 грн!

Организация делопроизводства и архивное хранение документов на вашем предприятии. 28 октября, г. Киев, М. Левобережная

Інформація буде корисна працівникам кадрових служб та особам, відповідальним за роботу з кадровою документацією, усіх без винятку юридичних осіб — державних установ, навчальних та медичних закладів

План семінару:

  1. Нормативно-правове та методичне забезпечення організації діловодства та архівного зберігання документів.
  2. Підготовка номенклатури справ відділу кадрів на наступний рік.
  3. Закриття номенклатури справ за поточний рік.
  4. Формування справ згідно з номенклатурою.

Программа

У ПРОГРАМІ СЕМІНАРУ:

  1. Нормативно-правове та методичне забезпечення організації діловодства та архівного зберігання документів:
  • Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та його підзаконні акти, обов’язкові для виконання всіма юридичними особами;
  • нові Правила організації діловодства та архівного зберігання документів;
  • національні стандарти на оформлення організаційно-розпорядчих документів;
  • оновлений Збірник форм найпоширеніших видів організаційно-розпорядчих документів.
  1. Підготовка номенклатури справ відділу кадрів на наступний рік:
  • поняття «зведеної номенклатури справ юридичної особи» та «номенклатури справ структурного підрозділу»;
  • принципи побудови номенклатури справ;
  • визначення строків зберігання типових управлінських документів;
  • схвалення номенклатури справ на засіданні експертної комісії;
  • погодження номенклатури справ з державними архівними установами.
  1. Закриття номенклатури справ за поточний рік:
  • поняття «завершена справа» та «перехідна справа»;
  • правила підрахунку справ, заведених у відділі кадрів упродовж року.
  1. Формування справ згідно з номенклатурою:
  • вимоги до формування особових справ;
  • особливості формування у справи документації засідань колегіальних органів;
  • порядок формування у справи службових листів.
  1. Відповіді на індивідуальні запитання.

Дополнительная информация

Адреса:

м. Київ, М. Лівобережна, Е. Сверстюка, 13

Регламент:

Реєстрація з 9:30 до 10:00
Початок о 10:00, закінчення о 14:00
У вартість входить навчання, консультація фахівця, канцтовари, а також  кава-брейк

Наші реквізити:

ФОП Марінцева І. М.

Р/ р 26008001345147, Банк ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», м. Київ, МФО 322001
ІПН 2799021504
Призначення платежу: за інформаційно-консультаційні послуги
|ФОП Марінцева І. М. є платником єдиного податку ІІІ групи за ставкою 5 %


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини