Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Новий курс ВУМ: Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

07.12.2017

Більшість адміністративних послуг, які є найпопулярнішими серед громадян та суб’єктів підприємництва, мають надаватись у єдиних інтегрованих офісах – центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Про це докладно в цьому курсі.

Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми одержуємо паспорти, посвідчення водія та інші документи, реєструємо місце проживання, шлюб, автомобіль, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами. Більшість адміністративних послуг, які є найпопулярнішими серед громадян та суб’єктів підприємництва, мають надаватись у єдиних інтегрованих офісах – центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти? У нашому онлайн-курсі ви знайдете відповіді на усі ці питання.

Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Також під час курсу можна дізнатися по досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.

Онлайн-курс корисний та цікавий для:

  • працівників центрів надання адміністративних послуг
  • представників органів державної влади та місцевого самоврядування
  • громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс

Курс знаходиться у вільному доступі та відкритий для кожного. Долучитесь можна за посиланням: https://vumonline.ua/course/administrative-service-standards/

Автор: Андрєєв Олександр
Компания: ВУМ online (все новости компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
Проверочный код:
5 английских букв:
 или Отменить
См. также
Планируйте участие на семинар-практикум Александра Буйваленко «Как повысить КПД руководителя». Получите знания обо всех методах и инструментах операционного менеджмента!, 15.12.2017, Технологии роста
Проект «Школа руководителя. Управленческий коктейль» скоро объявит набор в новую группу! Следите за программой!, 15.12.2017, Технологии роста
Конфликт – это проблема или возможность? Какие признаки «рождения» конфликта? Как понять закономерности, по которым возникают и разгораются конфликты? Как добиваться желаемых результатов в переговорах?, 15.12.2017, Школа административного управления Зиминой, консалтинговый центр
Какие есть возможности в управленческом учете для повышения результативности и эффективности Вашей компании?, 15.12.2017, Школа административного управления Зиминой, консалтинговый центр
Зимний компьютерный лагерь, 15.12.2017, ШАГ, компьютерная академия (Одесский филиал)
Перейти к списку всех новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».