Тренинговым компаниям: Добавить тренингВойти
TRN.ua

Вдосконалений тренінг-практикум "Від обслуговування до якісного сервісу"

04.04.2018
Вдосконалений тренінг-практикум "Від обслуговування до якісного сервісу"

Після особистого спостереження, відгуків від клієнтів, а також побажань власників різних бізнесів в сфері обслуговування, в нас з'явилися нові ідеї. Врахували всі нюанси та побажання, вдосконалили і адаптували тренінг для більш ширшого кола бізнесу.

Цільова аудиторія.

Мета заходу:

  • Вивчити і застосувати в практиці основні міжнародні стандарти сервісу та індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнта
  • Знати методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу, робити з запереченнями й т.д.
  • Розвивати якість індивідуальної результативності та успішно застосовувати їх у роботі спеціаліста
  • Збільшити фінансові показники та покращити якість обслуговування в Вашій сфері


Зміст тренингу
Важливість зрозуміти, усвідомити на вирокистовувати в роботі основні, єфективні та якісні методи подачі "СЕРВІСУ", проведення зустрічів, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.

1 модуль:
Поведінка продавця та менеджера з продажів! Налаштування на Результативність на розвиток особистої впевненності при роботі з кліентом.

2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування.

В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.

Що ви отримаєте:
Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат; 
Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в продажах; 
Варіанти та ідеї по збільшенні числа клієнтів та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів.

Результати учасників після тренінгу:
Уміння позитивно налаштовуватися на роботу;
Еефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі; 
З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини; 
Правильно виявляти потреби клієнта; 
Правильно презентувати товар або послуги; 
Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів; 
Професійно завершувати продаж; 
Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч. 
Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.

Автор: Фурса Олена
Компания: InsightIntegro (все новости компании)
Добавить комментарий
Ваше имя, компания:
Комментарий:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта:
 или Отменить
См. также
Дипифр июнь 2019г. начинаем подготовку через 2 дня, 22.02.2019, Технологии, экономика и менеджмент
Уже начинаются занятия в новой группе "Школы руководителя" Лилии Чаковой! Пока есть место и для Вас, присоединяйтесь!, 22.02.2019, Технологии роста
27-28 марта - «Тренинг-практикум для отдела закупок». Планируйте участие!, 22.02.2019, Технологии роста
Лімітована колекція для роботи кадровика та бухгалтера, 22.02.2019, Професійні видання
Новый тренинг Как вести бухгалтерский учет фрилансеру, 22.02.2019, Бейсик, учебный центр
Перейти к списку всех новостей
TRN.ua
Главная страница
Обратная связь
Помощь
Отправить страницу другу
Тренинговым компаниям
Тренинги и семинары
Тренинговые компании
Тренеры
Новости
Статьи
Услуги сайта
Статистика сайта
О проекте
Контакты
Условия использования
© TRN.ua — тренинги в Украине.
Сделано в компании «Реактор».