Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, нових замовлень та покращення фінансових показників компанії.
Сценарії телефонних продажів: «Клієнт зацікавлений» - алгоритм продажів, «Клієнт відмовляє або заперечує» - робота з запереченням.
Управління конфліктами при розмові (основи стрессоменеджменту, стандартизація роботи в складних ситуаціях)
Завершення як результат алгоритму завершення телефонного дзвінка в різних ситуаціях (треба - не треба - подумаю).
Розбір основних помилок, які допускають менеджери.
Це не повний списоку питань цього тренінгу. На ньому ви зможете дізнатися набагато більше!!!! Також викладач загострить свою увагу на тих питаннях, які вас особливо цікавлять.
Дата тренінгів на найближчий час: 11.05.18, 18.05.18, 25.05.18.
(дата може змінюватися за попередньою домовленістю з учасниками).
Тривалість тренінгу - 8 годин. З 10.00-18.00, з перервою на каву-брейк з 13.00-14.00.