Майстер-клас "Діловий етикет. Хороші манери – запорука успіху!" 5 вересня

Майстер-клас "Діловий етикет. Хороші манери – запорука успіху!" 5 вересня

Претендуєте на позицію лідера в своїй сфері? Прагнете успішно вести переговори та просувати свій продукт? Вам не обійтися без ділового етикету! Дізнайтеся, як оволодіти сучасними стандартами ділового етикету, підвищити рівень власної ефективності!

5 вересня запрошуємо на майстер-клас «Діловий етикет. Хороші манери – запорука успіху!»

Бізнес-тренер Мар’яна Кобеля поділиться з Вами, як оволодіти сучасними стандартами ділового етикету, нагадати правила поведінки і спілкування в сучасному світі, підвищити рівень власної ефективності.

Майстер-клас буде корисним та цікавим всім, хто бажає підвищити свій рівень комунікативної культури, вдосконалити особистий  діловий імідж та ознайомитися з сучасними стандартами бізнес-етикету.

Адже дотримання правил  ділового етикету – це перепустка до ефективної комунікації у світі бізнесу!

Якщо Ви претендуєте зайняти  позицію лідера в своїй сфері, прагнете успішно вести переговори та просувати свій продукт на ринку, то Вам не обійтися без знання основних  законів ділового етикету!

Як Вас сприймуть під час спілкування,  яке Ви залишите враження по собі, та на скільки ефективними будуть переговори , залежить лише від Вас! Дотримання правил  ділового етикету допоможе Вам створити про себе позитивне враження і закласти фундамент для подальшої  продуктивної взаємодії. Ви відчуватимете себе впевнено в сфері ділових взаємовідносин! Гарні манери прикрашають будь-які наші таланти та гідності.  І навпаки, незнання правил ділового етикету може призвести до прикрих ситуацій і погіршення ділових відносин. Гарні манери – це запорука успіху!

 

Учасники майстер-класу отримають відповіді на такі питання:

  • Що таке сучасний діловий етикет?·        
  • Що прийнятно і що заборонено для ділових чоловіків і жінок?
  • Які особливості чоловічого та жіночого ділового дрес-коду?
  • Як грамотно поводитися в ситуації ділового знайомства, вітання та прощання?
  • Яким має бути рукостискання?
  • Які основні функції візитної картки і як правильно її використовувати?
  • Які особливості ділового спілкування «чоловік-жінка»?
  • Як уникнути помилок в застільному етикеті і справити хороше враження?
  • Як вести себе на ділових переговорах?
  • Як використовувати  «Small talk»?


Форма реєстрації: https://goo.gl/sqzFA9

Дата проведення: 5 вересня (ср), з 19:00 до 22:00.

Вартість: 400 грн без ПДВ.

Контакти: Олександра Ружанська, [відкрити контакти](044) 289-38-05, [відкрити контакти](067) 487-74-63[відкрити контакти][email protected]

Організатор: Центр Бізнес-Навчання Golden Staff, вул. Богдана Хмельницького, 16-22, 6 поверх, Київ


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини